AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 Skrevet 4. desember 2018 I noen uker nå har jeg hatt dunkende/pulserende smerter rundt underlivet som om det er et blåmerke som ikke er der. Eller muskelsammentrekninger/strekk. Det varierer i å gjøre vondt i området rundt kjønnsorganet, ytre kjønnsleppe og på innsiden av rumpeballene. Tidligere når jeg har klemt der har det vært vanskelig å finne riktig sted hvor det gjør vondt og har ikke gjort vondt når jeg har klemt. I dag klemte jeg på det riktige området hvor det gjorde vondt og da kjente jeg strømninger av smerte på området og litt nedover låret. Hva kan dette være? Jeg begynner å bli redd og det påvirker hverdagen min. Er også seksuell aktiv og smertene kom etter jeg hadde sex en gang. Anonymkode: ab51d...201 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 5. desember 2018 Skrevet 5. desember 2018 Det er vanskelig å komme med en mulig forklaring uten å undersøke deg og uten å vite mer om deg (som f.eks. alder). Jeg foreslår at du får din fastlege til å undersøke deg. Vennlig hilsen Mette 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 Skrevet 5. desember 2018 Jeg har bestilt time hos lege på helsestasjon for ungdom, er det like bra? Anonymkode: ab51d...201 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 5. desember 2018 Skrevet 5. desember 2018 Du kan se hva legen finner. Hilsen Mette 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.