AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 Skrevet 16. desember 2018 Hei Jeg inntar daglig dose 300 mg wellbutrin , 300 mg lamictal . Sovemedisin i blant. Når jeg får veldig ryggvondt etc må jeg ta smertestillende ( ikke reseptbelagt ) noen doser daglig. Merker da , ofte, jeg blir kvalm og det gjør jeg legger vekk noe av fast medisin . Vanlig problemstilling ? Føler jeg prøver å ta det jeg skal sammen med det ekstra , men blir svimmel, ør og må derfor droppe noe . Råd, Kupton ? Anonymkode: 4fb82...67e 0 Siter
kupton Skrevet 16. desember 2018 Skrevet 16. desember 2018 Paracetamol? Vanskelig å svare når du ikke skriver navn på medisinen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 Skrevet 16. desember 2018 3 timer siden, kupton skrev: Paracetamol? Vanskelig å svare når du ikke skriver navn på medisinen. Ja Paracet eller Ibux , etter angitt doseråd på pk Anonymkode: 4fb82...67e 0 Siter
kupton Skrevet 16. desember 2018 Skrevet 16. desember 2018 I følge analyser av interaksjoner skal dette være uproblematisk. 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 16. desember 2018 Skrevet 16. desember 2018 Kvalmen kan være en bivirkning av Ibux, den kan fyre opp produksjon av magesyre. Det kan hjelpe å ta den med litt mat. Eller ta noe syrenøytraliserende ved plager. Link f.eks. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.