Gå til innhold

Seksuelt frustrert

Anbefalte innlegg

Gjest til de grader

Jeg har funnet den rette dama.... kanskje.

Hun er snill og grei, kosete og ikke av den typen som lager problemer ut av alle mulige og umulige ting... dere kjenner typen gutter? I tillegg har vi mange felles interesser, hun er genuint glad i meg og vil gjerne være sitt beste for min skyld... Jippiii ikke sant? Desverre ikke.

Dama har store problemer med sex. Hun går til legen, men ting tar tid. Det er usikker hvor lang tid.

Meanwhile.... her går jeg i en annen by. Jeg nærmer meg de tredve, har fått erfaring og har lært en del triks og er ivrig etter å bruke dem. Med tynnere hår sa har også draget kommet.... Ikke nok med at jeg tidligere i år måtte flykte fra en ONS-mulighet av de sjeldne, jeg omgås en del unge deilige damer og minst to av disse er klare for meg. Fortalte jeg at de er deilige? Begge to!?!

Så altså jeg, som aldri har hatt mange, lever nå på Temptaion Island light og kjemper daglig med min egen frustrasjon og hormonene som river og sliter i pungen.

Jeg er så glad i kjæresten min og vil ikke miste henne. Bare tanken på å såre henne er helt forferderlig. Samtidig så var jeg på byen i helga og fikk faktisk ståpikk da jeg dansa tett med ei dame. Det har ikke skjedd på flere år!!!!

Så hva skal man gjøre? Jeg kan jo ikke si til henne, "slapp av jente, jeg skal bare pule litt rundt på smådamene mens vi bor hver for oss. Når vi flytter sammen og du får orden på ting, så er det bare deg kosejenta mi!"

Men jeg vil jo så gjerne bruke talentene mine på noen som verdsetter dem.

Noen som har noen lure triks?

Hilsen en som er seksuelt frustrert

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/44608-seksuelt-frustrert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den der er vrien... Det kommer kanskje litt ann på hvor seriøst forholdet deres er. Er dette en jente du faktisk tror kan være den store kjærligheten, og det er gjensidig fra hennes side så ville jeg helt klart holdt meg unna andre damer. Hvis ikke, så vet jeg ikke..

Jeg er også småsexuelt frustrert, men har likevel sniki meg unna noen ONS, ikke fordi jeg har dame, for det har jeg ikke, men jeg vet ikke jeg...

Kjip den følelsen med å tro du skal såre noen. Samvittighet kan være noe dritt, og noen ganger skulle jeg ønske jeg ikke hadde det selv, selv om jeg ikke har noen å såre, men disse potensielle ONSene kan jo bli såret dersom man ikke vil noe mer...

Jeg er trøtt, innlegget er idiotisk og meningsløst, men hvis du har en kjæreste, og du tror det kan bli noe mellom dere, så ville jeg ikke feid over noen andre bare for å bruke talentet mitt. Uansett hvor umulig det er at hun kan finne det ut, og uansett hvor ekstreme dine sexuelle ferdigheter er.

Samvittighet er som sagt noe dritt, men utroskap er mye verre og jeg velger å tro at jeg aldri vil være utro selv, men når man ser hvor mange damer som er utro så begynner man etterhvert så smått å gi faen selv også...

Hvis du vil noe med denne dama, så holder du deg unna andre, og det høres jo ut som om du vil det.

Er trossalt, som du sier, ikke lett å finne en uproblematisk dame. Det er sikkert, og noe alle gutter vet, så sånn sett bør du kanskje gjøre ditt for å beholde henne, og ikke drite deg ut pga at du vil utforske ditt ekstreme talent :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/44608-seksuelt-frustrert/#findComment-168165
Del på andre sider

Gjest Gro Isachsen, Sexpert

Kamerat - hva er det du nøler etter?? I dine sko hadde jeg hoppa rett til køys og knullet løs. Du sårer ingen, hun får ikke greie på det og du får brukt talentene. Du lever NÅ! Remember?

Go for it!

Enn om det var ei jente som skrev et innlegg som den seksuelt frustrerte? Hadde hun fått det samme rådet? Det er mine tanker i anledning 8. mars.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/44608-seksuelt-frustrert/#findComment-168194
Del på andre sider

Jeg tror du vet svaret selv.

Hvis du vil ha noe med denne dama, så må du ikke bruke "talentene" dine på andre. Jeg tror ikke det finnes noe en dame setter mindre pris på. Jeg kan så klart skjønne deg, jeg har vært gjennom perioder selv der jeg har blitt ganske desperat.

Men hvis du vil ha denne dama så har du ikke noe valg. Det blir bare å dra kølle fremover. Det om ikke annet letter litt på trykket i hvert fall.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/44608-seksuelt-frustrert/#findComment-168455
Del på andre sider

Gjest til de grader

Takk for svarene.

Utroskap er ikke aktuelt... jeg hadde mer håpa på tips ala 'dypp pungen i isvann i fem minutter hver morgen'. :-) Antar at slike lette løsninger ikke finnes.

Hun er til en viss grad kalr over problemet, og jeg kunne gjort det slutt. Men jeg kan ikke gjøre noe slikt mot henne. Så jeg blir nok bare nødt til å 'dra kølla'.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/44608-seksuelt-frustrert/#findComment-168966
Del på andre sider

Annonse

Gjest irritert jente

Hvis du er sammen med en jente som har problemer med sex og hun går til lege for dette , bør du være der for henne og støtte henne på veien. Hun er jo kjekk på andre vis og har sikkert en god grunn for å ha det problemet. Hvis du virkelig er glad i denne jenta så bør du skjerpe deg litt og tenke på henne. Dere kan vel kose dere på annet vis imens. Hun viser nå tross alt intiativ til å gjøre noe med sitt problem , det er mer enn du gjør etter dine uttalleser. Kan du ikke tilfredsstille deg selv seksuelt da så får du nå utløp for noe av energien din. Det at du vil gjerne vise dine sex-talenter til noen som vet å sette pris på det høres for meg lite modent ut. Min erfaring er at de som skilter med de beste elsker-erfaringene og kan alle triks ofte ikke er de beste i senga.

Tror nok de fleste jenter setter mer pris på en som ikke har vært med alle og heller gjør noe spesielt ut av det med den de velger å satse på. Hvis du begynner å drive rundt med andre til hun har fått løst sitt problem er vel sjansen stor for at hun ikke er interresert i deg mer og problemet hennes løses i alle fall ikke fortere. Vis henne omtanke og kjærlighet hvis det er henne du egentlig vil ha , det er mer tilfredstillende i lengden. Men , du må tåle en jente som ikke har orden på alt , det er det vel ingen som har eller hur? Det høres det i hvert fall ikke ut som du har.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/44608-seksuelt-frustrert/#findComment-168992
Del på andre sider

Takk for svarene.

Utroskap er ikke aktuelt... jeg hadde mer håpa på tips ala 'dypp pungen i isvann i fem minutter hver morgen'. :-) Antar at slike lette løsninger ikke finnes.

Hun er til en viss grad kalr over problemet, og jeg kunne gjort det slutt. Men jeg kan ikke gjøre noe slikt mot henne. Så jeg blir nok bare nødt til å 'dra kølla'.

Ville bare si at jeg syns du høres ut som en utrolig kjekk og fornuftig mann. Skjønner godt følelsene og tankene du har (på tross av at jeg er dame). Blir litt forundret over "irritert jente" som skriver et så krasst og irettesettende svar til deg. Du gir jo tydelig uttrykk for at du ikke har tenkt å være utro, og det er jo flott om du klarer å holde deg på matta. Likevell må jeg si at jeg hadde skjønt deg godt om du tok noen sidesprang før livet ble for alvorlig. At utroskap alltid kommer partneren for øret er ikke tilfellet, men sjansen er der og det må mant ikke glemme.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/44608-seksuelt-frustrert/#findComment-171108
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...