Gjest Cityhigh Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Hei dere! Jeg er en gutt i starten av 20 årene og lurer.. Når jeg skal forklare meg om ting min kjære kjereste er skeptisk til ender det somregel med at hun blir sur og jeg irritert eller omvendt.. Grunnen tror jeg er at hun ikke føler at jeg er troverdig nok ang det jeg sier og forklarer. Jeg føler selv at jeg høres lite troverdig ut av og til, men ofte er det pga at jeg ikke husker helt klart hvorfor, hvem, hva og hvor.. Kan selv sette meg inn i hennes situasjon og jeg forstår henne godt. Jeg sier mye helt teit av og til. Jeg tror kanskje grunnen til det er at jeg prøver å gi henne et svar selv om jeg må anta at det sånn cirka er sånn... Jeg prøver så godt jeg kan, men jeg føler jeg blir beskyldt for å lyge hele tiden uten at jeg gjør det. Kan jeg gjøre noe (tips) for å bli bedre forstått slik at hun kan bli tryggere på meg? :-( 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/44618-hun-tror-meg-ikke-n%C3%A5r/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Obstfelder Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Prøv å lag en liste over alt som utløser mistenksomheten. Gjør og si ting som viser at du er glad i vedkommede. Snakk med en venninde eller venn som ikke plaprer om problemet. Gå ut, eller arranger noe hjemme sammen med henne og flere, alle sammen, og ha det hyggelig. Ikke bruk alkohol i slike selskapeligheter. Pass på å få sneket inn i samtalen noe som likner på problemet. Kanskje blir det debatt om temaet på en eller annen måte, og man kan få høre hverandres synspunkter på det. På denne måten vil man lettere forstå hva som plager en, når flere jobber sammen ubevisst. Det er fint å høre andres synspunkter på det, og det blir lettere å danne seg en oversiktlig oppfatning. Det må likevel ikke bære preg av en konspirasjon, det er viktig at alle er åpne og ærlige og ikke driver et spill som skal vinnes. Blir det ikke tatt opp, så ikke tving det frem men finn en annen passende anledning. Snakk sammen om disse selskapelighetene, når dere er alene sammen. Prøv å gjøre flere hyggelige ting SAMMEN en god periode. Diskuter også synspunkter på utroskap, sex, flirting, jobb, hjemmeliv, og til og med barn. Sørg for å få ordentlig kontakt, slik at du skjønner at det du sier blir oppfattet slik du mente det. Ta opp mange følsomme tema. Hvis man etter lang tid synes det blir vanskeli å leve sammen, ja, da er det godt å være en stund borte fra hverandre. Ofte skal det en "vekker" til, tror jeg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/44618-hun-tror-meg-ikke-n%C3%A5r/#findComment-168230 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cityhigh2 Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Prøv å lag en liste over alt som utløser mistenksomheten. Gjør og si ting som viser at du er glad i vedkommede. Snakk med en venninde eller venn som ikke plaprer om problemet. Gå ut, eller arranger noe hjemme sammen med henne og flere, alle sammen, og ha det hyggelig. Ikke bruk alkohol i slike selskapeligheter. Pass på å få sneket inn i samtalen noe som likner på problemet. Kanskje blir det debatt om temaet på en eller annen måte, og man kan få høre hverandres synspunkter på det. På denne måten vil man lettere forstå hva som plager en, når flere jobber sammen ubevisst. Det er fint å høre andres synspunkter på det, og det blir lettere å danne seg en oversiktlig oppfatning. Det må likevel ikke bære preg av en konspirasjon, det er viktig at alle er åpne og ærlige og ikke driver et spill som skal vinnes. Blir det ikke tatt opp, så ikke tving det frem men finn en annen passende anledning. Snakk sammen om disse selskapelighetene, når dere er alene sammen. Prøv å gjøre flere hyggelige ting SAMMEN en god periode. Diskuter også synspunkter på utroskap, sex, flirting, jobb, hjemmeliv, og til og med barn. Sørg for å få ordentlig kontakt, slik at du skjønner at det du sier blir oppfattet slik du mente det. Ta opp mange følsomme tema. Hvis man etter lang tid synes det blir vanskeli å leve sammen, ja, da er det godt å være en stund borte fra hverandre. Ofte skal det en "vekker" til, tror jeg. Den var ikke dum Høres ut som om du har peiling du! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/44618-hun-tror-meg-ikke-n%C3%A5r/#findComment-169080 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cityhigh2 Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Hei, verdens beste Takk.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/44618-hun-tror-meg-ikke-n%C3%A5r/#findComment-169081 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.