Gjest Skrevet 15. januar 2019 Skrevet 15. januar 2019 (endret) Hvordan skal jeg klare å jobbe med et viktig tema når jeg har masse andre tanker og vonde følelser som ikke vil gi slipp? Jeg klarer ikke å fokusere. Får kanskje bare droppe det viktige temaet og fokusere på å komme på rett kjøl med andre ting jeg har ødelagt. Endret 15. januar 2019 av Gjest 0 Siter
Gjest Skrevet 15. januar 2019 Skrevet 15. januar 2019 (endret) Ingen vits å prøve lenger. Jeg klarer ikke å jobbe under stess. Jeg vil aldri klare å overvinne sjalusien. Endret 15. januar 2019 av Gjest 0 Siter
frosken Skrevet 15. januar 2019 Skrevet 15. januar 2019 3 minutter siden, MxxM skrev: Ingen vits å prøve lenger. Jeg klarer ikke å jobbe under stess. Jeg vil aldri klare å overvinne sjalusien. Nå bruker du Dol lite konstruktivt. Les svaret du fikk fra kupton om dette i går. 0 Siter
Gjest Skrevet 15. januar 2019 Skrevet 15. januar 2019 (endret) 54 minutter siden, frosken skrev: Nå bruker du Dol lite konstruktivt. Les svaret du fikk fra kupton om dette i går. Ok. Jeg håper jeg klarer å jobbe med det senere, når jeg slipper å være så stresset og urolig pga andre ting. Synes du jeg var på bærtur i går, kom jeg til et viktig veiskille mht sjalusien, eller lurte jeg bare meg selv? Endret 15. januar 2019 av Gjest 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.