AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 Skrevet 15. januar 2019 Hei Kupton. Er beklageligvis avhengig av 30 mg sobril og nesten 22,5 mg Imovane som jeg tar for Ä fÄ sove. NÄ vil jeg ta tak i livet mitt Ä redusere/slutte med dette misbruket. I natt tok jeg "bare" 20 mg sobril sammen med ca 22 mg imovane. Sov litt dÄrligere, lettere og drÞmte mye.. Men hvordan skal jeg gÄ videre med nedtrapping? Er det Ä redusere med 10 mg sobril en grei start? Og hvor lenge bÞr jeg stÄ pÄ det for jeg ytterlige reduserer? Anonymkode: 04e39...0b1 0 Siter
Admin Skrevet 15. januar 2019 Skrevet 15. januar 2019 TrÄden er ryddet for doseringssrÄd. Ann Christin, admin 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2019 Skrevet 15. januar 2019 7 minutter siden, kupton skrev: đ GjĂžr ingenting at trĂ„den ble ryddet for doseringsrĂ„d, hadde nesten regnet med det sĂ„ jeg noterte ned alt. Takk til deg kupton for at du gav meg rĂ„d og en sjanse! Evig takknemlig. Anonymkode: 04e39...0b1 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.