AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 Skrevet 20. januar 2019 Har bipolar lidelse og ikke sovet noe særlig på lenge. Skal til lege i morgen, men medisinerte meg selv med 40,75 mg sobril i kveld for å få sove. Det eneste jeg har. Var det rett gjort av meg? Regner med det virker om 1-2 timer. Anonymkode: 5f86b...5af 0 Siter
kupton Skrevet 20. januar 2019 Skrevet 20. januar 2019 Ja, det var helt rett når du ikke hadde noe annet. Anbefaler alle med BP1 å ha AP for 3-4 dagers kraftig behandling liggende hjemme. Dette som noen en kan bruke inntil en får kontakt med lege. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 Skrevet 20. januar 2019 2 timer siden, kupton skrev: Ja, det var helt rett når du ikke hadde noe annet. Anbefaler alle med BP1 å ha AP for 3-4 dagers kraftig behandling liggende hjemme. Dette som noen en kan bruke inntil en får kontakt med lege. Nå er det vel ca 3 timer siden jeg tok sobrilen. Fant en 5 mg zopliclon. Kan jeg ta den i tillegg? Er fremdeles ikke trøtt. Anonymkode: 5f86b...5af 0 Siter
kupton Skrevet 21. januar 2019 Skrevet 21. januar 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå er det vel ca 3 timer siden jeg tok sobrilen. Fant en 5 mg zopliclon. Kan jeg ta den i tillegg? Er fremdeles ikke trøtt. Anonymkode: 5f86b...5af Nå er vel dette for sent, så nå må du ta fatt i det du må gjøre nå. Ring legen din og få korrekt medisinering. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.