AnonymBruker Skrevet 21. januar 2019 Del Skrevet 21. januar 2019 Jeg har enn ganske presis mens, men i starten av mnd så hadde jeg ubekyttet sex med typen , jeg går på Loette 28 så jeg trudde ikke dette var noe problem (tok pillen på tiden), da jeg våknet dagen etter hadde jeg løs mage ettersom jeg var litt full dagen før. gikk kanskje på do 3 ganger den dagen (pillen ble tatt på tiden). Den 3. dagen leste jeg at løs mage / diare kunne minske effekten på p-pillene så jeg kjøpte nødprevensjon, dum var jeg som glemte å lese på pakken at jeg må vente i 5 dager før jeg begynner på pillene igjen. Vi brukte kondom de andre gangene. Alt dette skjedde når det var litt over enn uke til forventet mens, jeg ble nettopp ferdig med den pillefrie uken uten mens og tenkte at siden jeg går å bekymrer meg for å være gravid + angre pille og alt det kanskje kan ha fått den til å bli uteblitt. Jeg fikk noen symptomer på angrepillen, men har til idag hatt brun utfold (som varte i 2 uker) i startet var det nesten som enn mens bare brun. Jeg vurder å teste meg for å være sikker men til mer jeg tenker desto mer bekymret blir jeg., Jeg har hatt noe som ligner på EL idag, og jeg vet om at det er EL så kan jeg mest sannsynlig ikke være gravid, hva kan hje Anonymkode: cd3b9...45a 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/446523-kan-jeg-v%C3%A6re-gravid/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 21. januar 2019 Del Skrevet 21. januar 2019 Jeg tror ikke at du kan være gravid ut fra det du beskriver, men etter angrepille kan menstruasjonen bli forsinket, kanskje så mye som to uker. Fortsett med p-pillen som vanlig. Er du usikker, så kan du jo ta en graviditetstest, men jeg kar ikke se at det er nødvendig Vennlig hilsen Mette 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/446523-kan-jeg-v%C3%A6re-gravid/#findComment-3887239 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.