Gjest dame36 Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Hei Sexlysten dempes ikke med åra nei. Det kan jeg skrive under på. Den river og "sliter" i meg hele tiden. Mensentider er jeg like kåt. Dette har faktisk blitt ett problem. Visst har jeg elsker men han "makter" ikke meg snart lengre tror jeg. Og han er det man kaller seksuellt aktiv og "verdens beste elsker". Jeg har fantasert om flere elskere men det blir liksom med tanken. Jeg bruker mye hjelpemidler, det hjelper en stund . Men resultatet er at sexlysten øker ytligere. Har prøvd sølibat en periode men jeg trodde kroppen skulle eksplodere. Fikk problemer med psyken av ikke å få "lettet på trykket". Jeg vet jo å sette pris på at kroppen fungerer særdeles seksuelt men det tar på det å aldri få nok. Våt og velsmurt er jeg bestandig. Jeg klarer nesten ikke konsentrere meg om jobben . Dette høres sikkert ut som en drømmetilværelse men det sliter også både for meg og elskeren. Jeg har også lyst til å ha sex med min venninne selv om jeg ikke er lesbisk. Er veldig tent på henne som også gjør meg frustrert. Med vennlig hilsen frustrert voksen jente på 36. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/44687-for-stor-sexlyst/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vosse Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Sikkert ikke det svaret du trenger; men jeg mener du bør nyte det. Jeg syns du er priviligeret. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/44687-for-stor-sexlyst/#findComment-168376 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Sikkert ikke det svaret du trenger; men jeg mener du bør nyte det. Jeg syns du er priviligeret. Vil din venninne ha sex med deg?? Kan være en ide å få "delt opp litt... Samboeren min (en mann) godtar at jeg har sex med andre kvinner.. tror de fleste gutter /menn gjør det. Jeg er heller ikke bifil eller lesbisk, får ingen "slike følelser" for venninnene mine eller andre jenter .. bare sex.. du kan jo fortelle henne om problemstillingen din, så ser du fort hvordan hun reagerer, så er det opp til deg om du vil fortelle videre eller ei... Jeg har 7 gode venniner, 5 av de er i faste forhold med menn , men allikevel er det 6 av de som jeg på en eller annen måte har hatt sex med.. alt fra bare kyssing til "hele veien".... Dette virker kansje ganske sært, men det ble bare til at en dag at alle ble "åpne" og fortalde hverandre om alt og ingenting! Etter det kan man vel si at vi har blitt ganske "frigjorte" og har stort sett ingen problemer med noe som helst og alle er faktisk med på det meste... Det jeg vil frem til her er at jeg tror de fleste jenet lesbisk eller ikke kunne tenkt seg å ha sex med en jente! Min erfaring tilsier iallefall det! Øsker deg lykke til hva enn du gjør.. om det blir leketøy, venninnen din eller kjærsten din! Det er alltid muligheter! *klem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/44687-for-stor-sexlyst/#findComment-168381 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gro Isachsen, Sexpert Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 Helt enig, det høres som en drømmetilværelse, som jeg vil tro svært mange kvinner mistunner deg. Kvinner er statistik sett på sitt mest lystene når de er i slutten av 30-årene. Er det ikke bare å nyte din lyst da? Om du synes du belaster elskeren din for mye er onani en sunn aktivitet. Det gjør godt også. Du er godt voksen og vet hva du gjør. Så om du ønsker å eksperimentere med dine andre preferanser, er det bare å prøve seg fram. Så lenge det du gjør er sikkert, sunt og samtykkende har du lov. Lykke til og nyt det! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/44687-for-stor-sexlyst/#findComment-168647 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dame36 Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 Helt enig, det høres som en drømmetilværelse, som jeg vil tro svært mange kvinner mistunner deg. Kvinner er statistik sett på sitt mest lystene når de er i slutten av 30-årene. Er det ikke bare å nyte din lyst da? Om du synes du belaster elskeren din for mye er onani en sunn aktivitet. Det gjør godt også. Du er godt voksen og vet hva du gjør. Så om du ønsker å eksperimentere med dine andre preferanser, er det bare å prøve seg fram. Så lenge det du gjør er sikkert, sunt og samtykkende har du lov. Lykke til og nyt det! Hei og takk for at dere svarte meg også sexperten Ja, dere har rett i at jeg bør nyte dette og sette pris på denne sterke sexlysten. Men, dere skal tro at som jeg sa tidligere også at den kan være slitsom til tider. Nå er elskeren min til fjells med gutta men telefonlinjen oss i mellom har vært utrolig het. Litt spennende det også. Jeg er ganske oppladet til han kommer hjem. At jeg og venninnen min kommer til å eksperimentere med hverandre tror jeg skjer. Vi har vel på vår måte "småklina" litt. Min elsker vet om dette og har ikke noe imot dette, det med venninnen min. Det tenner han også. Han fantaserer om trekant og det gjør jeg også. Men jeg skal nyte dette selv om hormonene mine løper vel løpsk til tider. Mvh. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/44687-for-stor-sexlyst/#findComment-168713 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Roccoco Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Vil din venninne ha sex med deg?? Kan være en ide å få "delt opp litt... Samboeren min (en mann) godtar at jeg har sex med andre kvinner.. tror de fleste gutter /menn gjør det. Jeg er heller ikke bifil eller lesbisk, får ingen "slike følelser" for venninnene mine eller andre jenter .. bare sex.. du kan jo fortelle henne om problemstillingen din, så ser du fort hvordan hun reagerer, så er det opp til deg om du vil fortelle videre eller ei... Jeg har 7 gode venniner, 5 av de er i faste forhold med menn , men allikevel er det 6 av de som jeg på en eller annen måte har hatt sex med.. alt fra bare kyssing til "hele veien".... Dette virker kansje ganske sært, men det ble bare til at en dag at alle ble "åpne" og fortalde hverandre om alt og ingenting! Etter det kan man vel si at vi har blitt ganske "frigjorte" og har stort sett ingen problemer med noe som helst og alle er faktisk med på det meste... Det jeg vil frem til her er at jeg tror de fleste jenet lesbisk eller ikke kunne tenkt seg å ha sex med en jente! Min erfaring tilsier iallefall det! Øsker deg lykke til hva enn du gjør.. om det blir leketøy, venninnen din eller kjærsten din! Det er alltid muligheter! *klem* Vel, jeg vet at de fleste menn som er forelska i dama/kona si, da snakker vi selvsagt ikke om såkalte "elskere", ikke liker at dama har seg med hverken andre damer eller menn. Akkurat som om dama mi skulle like at jeg blei rævkjørt av kameratene mine. Det er jo også tåpelig å hevde man ikke er lesbisk eller bifil om man som dame vil ha seg med andre damer. Jeg har ikke noe imot homser eller lesber, men å praktisere det og benekte det samtidig blir patetisk. Gjør som dere vil, men ikke si èn ting og gjør noe annet. Kan man utifra det foregående innleggs opplysninger bare glemme det vi menn drømmer om; en dame som kun elsker deg og ikke vil ha andre; alle damer er notoriske sex-maskiner som gjør det med både den ene og den andre? Grøss og gnu! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/44687-for-stor-sexlyst/#findComment-169086 Del på andre sider Flere delingsvalg…
hebba Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Vil din venninne ha sex med deg?? Kan være en ide å få "delt opp litt... Samboeren min (en mann) godtar at jeg har sex med andre kvinner.. tror de fleste gutter /menn gjør det. Jeg er heller ikke bifil eller lesbisk, får ingen "slike følelser" for venninnene mine eller andre jenter .. bare sex.. du kan jo fortelle henne om problemstillingen din, så ser du fort hvordan hun reagerer, så er det opp til deg om du vil fortelle videre eller ei... Jeg har 7 gode venniner, 5 av de er i faste forhold med menn , men allikevel er det 6 av de som jeg på en eller annen måte har hatt sex med.. alt fra bare kyssing til "hele veien".... Dette virker kansje ganske sært, men det ble bare til at en dag at alle ble "åpne" og fortalde hverandre om alt og ingenting! Etter det kan man vel si at vi har blitt ganske "frigjorte" og har stort sett ingen problemer med noe som helst og alle er faktisk med på det meste... Det jeg vil frem til her er at jeg tror de fleste jenet lesbisk eller ikke kunne tenkt seg å ha sex med en jente! Min erfaring tilsier iallefall det! Øsker deg lykke til hva enn du gjør.. om det blir leketøy, venninnen din eller kjærsten din! Det er alltid muligheter! *klem* Nå er vel ordbok-definisjonen på homofili å være erotisk opphisset av en av samme kjønn. Handler strengt tatt ikke om kjærlighet..... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/44687-for-stor-sexlyst/#findComment-169157 Del på andre sider Flere delingsvalg…
montana Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Hei dame36.. Hvis du har så stor sexlyst som du påstår så hadde det vel ikke vært deg imot å prøve ut en ærfaren gutt på tjue?kanskje han kunne gitt deg en ny opplevelse... Mvh gutt20 Oslo.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/44687-for-stor-sexlyst/#findComment-169178 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dame36 Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Nå er vel ordbok-definisjonen på homofili å være erotisk opphisset av en av samme kjønn. Handler strengt tatt ikke om kjærlighet..... Sorry, men dere har tydeligvis ikke forstått hva kjærlighet og sex er for noe. Jeg er 100% heterofil og p.g.a min store sexlyst så ser jeg ikke bort i fra å eksperimentere litt om det så er min venninne. Og siden dette er greit for kjæresten min og at han også har utbytte av dette, så ville jeg sett på dette som "lovlig". Jeg har aldri vært utro mot han men det er egentlig han som vil at jeg skal "utfolde" meg mer. Men egentlig så er jeg mer enn fornøyd med han, han er en fabelaktig elsker. Men, det sliter som sagt på oss at jeg aldri for nok nesten. Men jeg gjentar, at de fleste av oss har faktisk mer eller mindre en bifil legning. Det er bare svært mange av oss som ikke tørr innrømme det. Og veldig mange lever jo ikke ut dette, naturligvis. Det er jo ikke sikkert jeg gjør det engang. Har aldri hatt sex med en jente. Bare "klina". Litt til ettertanke? Ha en god dag hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/44687-for-stor-sexlyst/#findComment-169389 Del på andre sider Flere delingsvalg…
hebba Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Sorry, men dere har tydeligvis ikke forstått hva kjærlighet og sex er for noe. Jeg er 100% heterofil og p.g.a min store sexlyst så ser jeg ikke bort i fra å eksperimentere litt om det så er min venninne. Og siden dette er greit for kjæresten min og at han også har utbytte av dette, så ville jeg sett på dette som "lovlig". Jeg har aldri vært utro mot han men det er egentlig han som vil at jeg skal "utfolde" meg mer. Men egentlig så er jeg mer enn fornøyd med han, han er en fabelaktig elsker. Men, det sliter som sagt på oss at jeg aldri for nok nesten. Men jeg gjentar, at de fleste av oss har faktisk mer eller mindre en bifil legning. Det er bare svært mange av oss som ikke tørr innrømme det. Og veldig mange lever jo ikke ut dette, naturligvis. Det er jo ikke sikkert jeg gjør det engang. Har aldri hatt sex med en jente. Bare "klina". Litt til ettertanke? Ha en god dag hilsen Endrer det definisjonen av ordet homofili? Er man opphisset av en av samme kjønn er mann også homofil/lesbisk 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/44687-for-stor-sexlyst/#findComment-169392 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dame36 Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Sorry, men dere har tydeligvis ikke forstått hva kjærlighet og sex er for noe. Jeg er 100% heterofil og p.g.a min store sexlyst så ser jeg ikke bort i fra å eksperimentere litt om det så er min venninne. Og siden dette er greit for kjæresten min og at han også har utbytte av dette, så ville jeg sett på dette som "lovlig". Jeg har aldri vært utro mot han men det er egentlig han som vil at jeg skal "utfolde" meg mer. Men egentlig så er jeg mer enn fornøyd med han, han er en fabelaktig elsker. Men, det sliter som sagt på oss at jeg aldri for nok nesten. Men jeg gjentar, at de fleste av oss har faktisk mer eller mindre en bifil legning. Det er bare svært mange av oss som ikke tørr innrømme det. Og veldig mange lever jo ikke ut dette, naturligvis. Det er jo ikke sikkert jeg gjør det engang. Har aldri hatt sex med en jente. Bare "klina". Litt til ettertanke? Ha en god dag hilsen ----at de fleste av oss har mer eller mindre en bifil legning........Jeg mener: I PERIODER AV LIVET. Vi vil utforske seksualiteten vår. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/44687-for-stor-sexlyst/#findComment-169393 Del på andre sider Flere delingsvalg…
odd helge Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 hei du på 36 år jeg er en gutt på 21 år som er kåt veldig mye liker ei på 36 også .jeg også søker sex med ei men tør ikke å spørre voksne ligger du med frivlige da 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/44687-for-stor-sexlyst/#findComment-446745 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.