Gå til innhold

Stikking i det ene brystet. Hormonspiral

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har hatt hormonspiralen i over 2år. For 2mnd siden stoppet blødningene helt. Har den siste tiden kjent mye murringer i magen og bak i ryggen, i natt hadde jeg voldsom stikk i det ene brystet. Altså har en øm pupp, ikke 2. 

Jeg føler jeg er gravid. Kan jeg være det tross hormonspiral? Hvorfor er jeg øm i det ene brystet? Håper på svar:-) 

Anonymkode: 1274b...2a3

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/447081-stikking-i-det-ene-brystet-hormonspiral/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Man kan være gravid med hormonspiral, så det er lurt å ta en graviditetstest hvis blødningen stopper helt opp. Hvis testen er positiv bør du raskt søke lege for en sjekk. Stikking i bare en pupp er ikke tegn på graviditet, få legen til å sjekke det, hvis det fortsetter.

Vennlig hilsen Mette

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...