Gå til innhold

trenger svar i dag har el......

Anbefalte innlegg

Hei, idag har jeg testet og funnet ut at jeg har el. i dag. Men spørsmålet er mannen og jeg hadde kos igår, skal vi har det i dag og i morgen og. Eller bare imorgen. Har lest at det er beste resulatater når du har kos annen hver dag igjennom el. Kan noen gi meg tips om vi skal kose idag og eller imorgen. Takk for du leste, håper på rask svar. Hadde spontant abort 6 uker siden og vi vil så gjerne prøve igjen.

Klem fra

Mom2boys

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/44715-trenger-svar-i-dag-har-el/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom du vil bli gravid og veit at du har EL i dag, er det nok for seint med samleie i morgon, men befruktning er mogleg frå fleire dagar før EL til EL dag som siste dag. Dette fordi sædceller lever lenger enn eggceller.

Takk for svaret, det skal bli mye kos ikveld, tvi,tvi. Kan tenke på verre ting, jeg. haha

for håper vi lykkes. Takk for hjelpen

Mette Moen, Gynekolog

Nesten alle graviditeter inntrer i en periode paa seks dager som avsluttes eggloesningsdagen . Testen kan gi utslag et doegn for eggloesning, men utslag kan ogsaa komme rett foer eggloesning, saa samleie i dag vil vaere aa anbefale. Men det i gaar skulle ogsaa kunne ha gitt resultat.

Lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...