Gjest tankefull Skrevet 9. mars 2002 Skrevet 9. mars 2002 Ville bare si at i dag er en god dag.Ungene leker noenlunde harmonisk,mannen min og jeg kommuniserer fortsatt veldig bra,jeg føler meg relativt uthvilt;solen skinner og det ser ut til at våren er i anmarsj. Nestor er fortsatt alltid med meg,alltid!,men livet er allikevel verdt å leve;i lengre øyeblikk av gangen. Håper dere også har en god dag idag!Klem fra Nestor sin mamma. 0 Siter
mamalex Skrevet 11. mars 2002 Skrevet 11. mars 2002 Jeg må si at jeg også har flere dager som du beskriver, og at livet er verd å leve. Jeg nyter at dagene blir lysere, og jeg har plantet noen påskeliljer og tulipaner på graven og i en krukke på trappen. Små gleder i hverdagen. Likevel, selv etter de dagene som føles gode, er jeg sliten mentalt. Jeg tror underbevistheten holder på med sorgarbeid kontinuerlig. Det er virkelig et "hardt arbeid" vi holder på med. Alt i alt er det likevel godt å merke at det ER lys i en uendelig mørk tunnell. Noen tanker fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.