Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 ...........grusomt stygt ? Nei, nå må du gi deg da. Sleng på små-ekkelt i tillegg du så har du det... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/44728-jentesex/page/2/#findComment-170493 Del på andre sider Flere delingsvalg…
McLoud Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Sleng på små-ekkelt i tillegg du så har du det... ........synes den er bare vakker jeg. (også god da selvsagt) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/44728-jentesex/page/2/#findComment-170505 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Er sjelden fotomodeller jeg synes er fine. Jeg liker ofte jenter med litt særpreg. Jenter som rett og slett er fine. Ikke at jeg går rundt å tenker på å ha sex med dem. Men faller ikke dette spørsmålet litt utenfor temaet jentesex. Når jeg drømmer om jentesex er det ikke med en typisk fotomodell i hvert fall. Men det er heller ikke med noen jeg kjenner eller.no(har vel kanskje hendt at jeg har fantasert om noen jenter jeg har kjent til, men ikke om noen som jeg har kjent ordentlig liksom. Har ingen venninner som er sånn at jeg kan innby til noe sånt med). Det er bare tanken på jentekropp liksom som tenner meg litt. Hva er det du tenner på å gjøre med "henne" da? Slike henne?, se på henne?, kose med henne?, hun slikker deg, eller hva? Kan tenne på jentekropper jeg også, men tenner ikke på tanken av å ha sex med en. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/44728-jentesex/page/2/#findComment-170517 Del på andre sider Flere delingsvalg…
melania Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Hehe, jeg mnete selvsagt turn-OFF... En liten leif fra min side. En hard stor gutte-tiss er turn on det. Hva skal man liksom gjøre med et jente kjønn da? Jeg har jo ikke noe å stikke inn der...hmz... Nei holde seg til de deilige gutta:) Ja, en stor hard guttetiss er så absolutt turn-on det også. Kanskje aller mest, men det er noe med det at det er spennende med ting en ikke har prøvd(så lenge det er noe fornuftig og forsvarlig og at det virker fristende dah...) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/44728-jentesex/page/2/#findComment-170717 Del på andre sider Flere delingsvalg…
melania Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Hva er det du tenner på å gjøre med "henne" da? Slike henne?, se på henne?, kose med henne?, hun slikker deg, eller hva? Kan tenne på jentekropper jeg også, men tenner ikke på tanken av å ha sex med en. Jeg vet ikke helt.... Tenker på å kose med, beføle bryster og ja... slikking(enten å bli det eller å utføre det selv). Det er masse kysse, kose, beføle som er innvolvert. Litt fingring, kanskje. Og i noen tilfeller er det involvert en vibrator. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/44728-jentesex/page/2/#findComment-170721 Del på andre sider Flere delingsvalg…
DrRuth Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Jeg vet ikke helt.... Tenker på å kose med, beføle bryster og ja... slikking(enten å bli det eller å utføre det selv). Det er masse kysse, kose, beføle som er innvolvert. Litt fingring, kanskje. Og i noen tilfeller er det involvert en vibrator. Jeg er lykkelig gift og anser meg sjøl for å være hetrofil, men har alltid drømt om å oppleve jentesex. Fantasert mye om det når jeg har onanert. Og tenk.... nå har jeg opplevd det!! Hadde det faktisk med to jenter på en gang :-) Det var annerledes, deilig og utrolig spennende. Alt var liksom så mykt. I tillegg var det kjent og ukjent på samme tid. Jeg tente nok ikke på damene i seg sjøl, selv om de er nydelige begge to, men jeg tente på det vi gjorde sammen. Mannen min ble utrolig kåt av å høre om det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/44728-jentesex/page/2/#findComment-171983 Del på andre sider Flere delingsvalg…
melania Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Jeg er lykkelig gift og anser meg sjøl for å være hetrofil, men har alltid drømt om å oppleve jentesex. Fantasert mye om det når jeg har onanert. Og tenk.... nå har jeg opplevd det!! Hadde det faktisk med to jenter på en gang :-) Det var annerledes, deilig og utrolig spennende. Alt var liksom så mykt. I tillegg var det kjent og ukjent på samme tid. Jeg tente nok ikke på damene i seg sjøl, selv om de er nydelige begge to, men jeg tente på det vi gjorde sammen. Mannen min ble utrolig kåt av å høre om det. Det hørtes utrolig deilig ut Du er ei heldig dame 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/44728-jentesex/page/2/#findComment-172055 Del på andre sider Flere delingsvalg…
DrRuth Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Det hørtes utrolig deilig ut Du er ei heldig dame Har du et tilstrekkelig avslappet og godt forhold til sex, kan de fleste være like "heldige". Jeg tror faktisk at flertallet av unge kvinner fantaserer om jentesex, og mange av dem vil nok gjerne realisere den fantasien også (i alle fall hvis noen tok initiativ til det). Hvis du er åpen på dine fantasier ovenfor dine venninner, vil kanskje de åpne seg for deg også.... I tillegg kan du jo komme i kontakt med mange likesinnede via nettet. Det kan kanskje være lettere å ha sex med ei jente som du ikke står så nær. Håper du får oppleve det en gang, men det er ikke sikkert at du syns det er så bra som i fantasiene dine. Jeg syns uansett det er gøy å utforske min egen og andres sexualitet og kropp. Berikende! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/44728-jentesex/page/2/#findComment-172432 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nesten hodeløse nick Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Nei, jeg ser ingenting galt i det jeg heller, det høres derimot utrolig koselig ut. Men det er ikke alle gutters drøm. Det er nesten alle gutters drøm. Og kjæresten min er en av dem som ikke drømmer om det. Tro meg. Samtale-emnet har vært oppe mer enn en gang. Hadde du vært kjæresten min, ville jeg godtatt det. Veldig!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/44728-jentesex/page/2/#findComment-172436 Del på andre sider Flere delingsvalg…
melania Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Har du et tilstrekkelig avslappet og godt forhold til sex, kan de fleste være like "heldige". Jeg tror faktisk at flertallet av unge kvinner fantaserer om jentesex, og mange av dem vil nok gjerne realisere den fantasien også (i alle fall hvis noen tok initiativ til det). Hvis du er åpen på dine fantasier ovenfor dine venninner, vil kanskje de åpne seg for deg også.... I tillegg kan du jo komme i kontakt med mange likesinnede via nettet. Det kan kanskje være lettere å ha sex med ei jente som du ikke står så nær. Håper du får oppleve det en gang, men det er ikke sikkert at du syns det er så bra som i fantasiene dine. Jeg syns uansett det er gøy å utforske min egen og andres sexualitet og kropp. Berikende! ;-) Takk for det, jeg har jo et lite håp jeg også. Men vi får se. Ting kan jo forandre seg både hos meg og kjæresten(hvis du har lest lenger opp i tråden vet du at han ikke har noe til overs for at jeg skulle kunne ha sex med noen andre enn ham, noe jeg til en viss grad synes er forståelig. Selv om jeg ikke synes jentesex burde være så "farlig" dah). Og det er jo ikke noe som helst kos over det hvis det kan komme til å såre ham. Men jeg vet jo også at ting jeg ikke hadde trodd skulle bli prøvd sånn i begynnelsen vi blei sammen er utprøvd og blitt til mer hverdagskost. Så kanskje synet på det med jentesex forandrer seg også etterhvert. Vi blir jo tross alt bare tryggere og tryggere på hverandre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/44728-jentesex/page/2/#findComment-172522 Del på andre sider Flere delingsvalg…
melania Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Hadde du vært kjæresten min, ville jeg godtatt det. Veldig!! Men det er jeg jo ikke. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/44728-jentesex/page/2/#findComment-172523 Del på andre sider Flere delingsvalg…
DrRuth Skrevet 24. mars 2002 Del Skrevet 24. mars 2002 Takk for det, jeg har jo et lite håp jeg også. Men vi får se. Ting kan jo forandre seg både hos meg og kjæresten(hvis du har lest lenger opp i tråden vet du at han ikke har noe til overs for at jeg skulle kunne ha sex med noen andre enn ham, noe jeg til en viss grad synes er forståelig. Selv om jeg ikke synes jentesex burde være så "farlig" dah). Og det er jo ikke noe som helst kos over det hvis det kan komme til å såre ham. Men jeg vet jo også at ting jeg ikke hadde trodd skulle bli prøvd sånn i begynnelsen vi blei sammen er utprøvd og blitt til mer hverdagskost. Så kanskje synet på det med jentesex forandrer seg også etterhvert. Vi blir jo tross alt bare tryggere og tryggere på hverandre. Ja det er akkurat dette som har skjedd mellom oss også. Jeg hadde nok adskillig mer sexuell erfaring enn min mann. I starten av forholdet måtte jeg mase på han for at han skulle våge å bli med på litt light bondage. Nå har han nermest blitt lakk og lær fetisj, og elsker å binde meg. Da jeg spurte han for flere år siden om hans syn på jentesex, og hva han ville syntes om jeg hadde det, var han svært skeptisk og sa at han da ville bli sjalu og redd for at jeg ville konvertere. Nå ser han helt anderledes på det. Han ble direkte tent da jeg fortalte han hva jeg hadde gjort (hadde innhentet tillatelse på forhånd). Mye kan nok forandre seg for dere også. Man blir tryggere på seg sjøl og partneren etter hvert. Dessuten blir sexlivet fort litt kjedelig hvis man ikke våger å tøye grensene. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/44728-jentesex/page/2/#findComment-173996 Del på andre sider Flere delingsvalg…
melania Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Ja det er akkurat dette som har skjedd mellom oss også. Jeg hadde nok adskillig mer sexuell erfaring enn min mann. I starten av forholdet måtte jeg mase på han for at han skulle våge å bli med på litt light bondage. Nå har han nermest blitt lakk og lær fetisj, og elsker å binde meg. Da jeg spurte han for flere år siden om hans syn på jentesex, og hva han ville syntes om jeg hadde det, var han svært skeptisk og sa at han da ville bli sjalu og redd for at jeg ville konvertere. Nå ser han helt anderledes på det. Han ble direkte tent da jeg fortalte han hva jeg hadde gjort (hadde innhentet tillatelse på forhånd). Mye kan nok forandre seg for dere også. Man blir tryggere på seg sjøl og partneren etter hvert. Dessuten blir sexlivet fort litt kjedelig hvis man ikke våger å tøye grensene. "Da jeg spurte han for flere år siden om hans syn på jentesex, og hva han ville syntes om jeg hadde det, var han svært skeptisk og sa at han da ville bli sjalu og redd for at jeg ville konvertere." Hey! Det høres jo akkurat ut som det kjæresten min sier nå det! Takk for denne oppmuntringen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/44728-jentesex/page/2/#findComment-174185 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Student36 Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 Å ha sex med en person av samme kjønn er homoseksuell adferd - uansett HVORFOR man velger å utvise en slik adferd. Hvis man LIKER det, er disse lystbetonte følelsene homoseksuelle følelser. Noen (f.eks. Bassisten?) mener visst at det finnes et trinn "over" det å ha homoseksuelle følelser. Dette handler visstnok om at man i tillegg til å like (bli kåt av) homosex også klarer å FORELSKE SEG i peroner av samme kjønn. Har man slike følelser er man ikke bare homoseksuell (evt. biseksuell hvis man er BÅDE homoseksuell og heteroseksuell) - nei da er man homoFIL. Min alternative versjon av virkeligheten, er denne: Hvis man LIKER homoseksuell adferd (dvs. at man blir KÅT av homoseksuelle handlinger, eller av tanken på dette), så er dette i grunnen så langt man kan utvikle de POSITIVE følelsene for eget kjønn. Det som så avgjør om man klarer å forelske seg i personer av eget kjønn, er hvilke SPERRER (vanligvis ubevisste) som man har inni seg, i forhold til det å forelske seg i en person av samme kjønn. Hvis man f.eks. er REDD for å gjøre det, eller hvis man mener det er moralsk GALT å gjøre det, så klarer man det kanskje ikke. Men da er det altså ikke fordi man ikke har nådd "det siste stadiet i uviklingen av homoseksuell/-fil legning". Man er egentlig "homoseksuell/homofil NOK - man har bare "noe annet" som hindrer det homoseksuelle i å få utfolde seg. Om det er en forskjell mellom Bassistens forklaring og min? Tja... JEG mener nå i hvert fall det. Skjønt - her kan sikkert alle ha sine oppfatninger. Hei Bård & dere andre ! Synes det du skriver er interessant ! Jeg er for tiden noe usikker på om jeg bifil, hetero eller lesbisk..hetero kan jeg ikke være.. for jeg har vært kjempeforelsket i en jente for første gang i mitt liv. Og hatt et forhold til henne. Desverre er forholdet over, jeg tenker en del på henne ennå. Jeg har tidligere hatt et par seksuelle opplevelser sammen med jenter, men overhodet ikke i vært i nærheten av å være forelsket i dem. Før jeg møtte hun jeg forelsket meg i. Hun er lesbisk, bare for å ha fått det med... Tidligere har jeg vært sammen med menn, vært samboer et par ganger( et par år til sammen ), men det har alltid blitt problemer ift. det seksuelle. Jeg kan tenne på en mann og forselske meg i ham, men etter noen uker mister jeg en stor del av lysten. Har stort sett gode forhold til de mennene jeg har vært sammen med, det går gjerne over i vennskap. Jeg har riktignok hatt forhold til en mann hvor lysten ikke forsvant, men han var på andre måter så destruktiv for meg at jeg var nødt til å gjøre det slutt. For å overleve! Jeg har aldri fantasert spesielt mye om menn, og i de siste årene har jeg stort sett bare hatt fantasier om kvinner. Samtidig skulle jeg ønske jeg kunne forelske meg i en mann igjen og leve sammen med en mann. Ha det fint seksuelt og på andre måter. Føler på en måte at jeg jeg ønsker og trenger både det maskuline og feminine. Føler jeg ville kunne slå meg helt til ro hverken i et helt lesbisk forhold eller i et heterofilt forhold. Og dette handler ikke bare om seksualitet. Det går dypere, og det forvirrer meg. Blir redd for å involverer meg med menn spesielt, siden det ikke har fungert så bra hittil. Jeg har rimelig bra selvtillit på mange områder, og ok selvbilde. Har god utdanning, barn, gode venner og et sosialt nettverk. Mine venner vet at jeg har vært forelsket i en kvinne, så jeg har valgt å være åpen ovenfor dem. Har ikke problemer med å sjekke opp en mann, men det er minst 15 år siden jeg har hatt en one-night stand. Det interesserer meg ikke i særlig grad. Jeg liker menn og er overhodet ingen manne-hater. Jeg liker kvinner, men i det daglige går jeg ikke rundt og ser på kvinner. Det er altså visse menn og visse (svært få ) kvinner jeg forelseker meg i. Jeg forelsker meg altså i mennesker, ikke i kjønn. Og hva er jeg da ? Tror kanskje det kan være viktig å nedtone det med ulike " båser ". For det kan godt hende at jeg møter en mann, forelsker meg i ham og lever resten av livet med ham. Hvem vet ? Og da er jeg vel hetero igjen ? Eller blir jeg da eks-lesbe ? Eller er jeg fremdeles bifil ? Det å være bifil knyttes vel helst mot det å kunne tiltrekkes seksuelt av begge kjønn. Og det stemmer jo ikke helt for meg. For jeg forelsker meg tydeligvis i begge kjønn. Men.. jeg sliter nok i forhold til tanken på hva som er RIKITIG og GALT. Er det galt å føle slik jeg gjør ? Ovenfor mine barn må jeg trå varsomt uansett, helt klart. Skulle kanskje gått i terapi, men det føles egentlig ikke nødvendig..tror ikke jeg har store psykiske problemer, eller masse greier.. tvert i mot så er jeg en ganske så positiv, utadvendt og avbalansert person. Det er bare det at jeg ikke passer inn i en en av det oppkonstruert bås. Jeg er en frihetssøkende person og det gjenspeiler seg vel på ulike plan. Jeg liker generelt ikke å være i en bås! Kunne godt tenke meg å får kontakt med andre homofile/lesbiske/bifile.. you name it, it you've got it , eller slike som meg.. heterolesber ( går det an ? ). Student36 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/44728-jentesex/page/2/#findComment-175185 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.