AnonymBruker Skrevet 4. mars 2019 Skrevet 4. mars 2019 Hei, Jeg sliter litt med å finne ut hvor mange uker jeg er på vei. Jeg testet positivt i forrige uke. Første dag av siste menstruasjon var 29.januar.2019. Noen steder sier 4 uker, andre steder sier 5 uker. Hva er riktig? Anonymkode: e18cc...ba9 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. mars 2019 Skrevet 4. mars 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, Jeg sliter litt med å finne ut hvor mange uker jeg er på vei. Jeg testet positivt i forrige uke. Første dag av siste menstruasjon var 29.januar.2019. Noen steder sier 4 uker, andre steder sier 5 uker. Hva er riktig? Anonymkode: e18cc...ba9 Et svangerskap regnes fra siste menstruasjons første dag (hvor merkelig det enn høres ut), så du er 5 uker på vei i morgen, 4+6 i dag. 0 Siter
samabi Skrevet 4. mars 2019 Skrevet 4. mars 2019 Tusen takk for svar, da forstår jeg litt mer 23 minutter siden, Lillemus skrev: Et svangerskap regnes fra siste menstruasjons første dag (hvor merkelig det enn høres ut), så du er 5 uker på vei i morgen, 4+6 i dag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.