Gå til innhold

vold,sjalusi,alkohol - det er snart vår....

Anbefalte innlegg

Gjest samboer20år

Uff, for en røre....

Nå er det et år siden jeg fikk vite at typen min hadde blitt forelsket i en annen. Vi hadde en pause - men ble fort sammen igjen. Har jobbet masse med å komme over februar i fjor....

I det siste så har jeg oppdaget at jeg oftere og oftere blir sjalu... Skjemmes over å være sjalu. Sjekker mobiltelefonen for mld, følger med, kjenner "ti kniver" i hjerte når han uveksler blikk, dans og mobiltelefon nr med andre.... Føler han tråkker over grenser, føler meg overkjørt.

Personlig så synes jeg han drikker for mye, han blir slem i fylla, sier ting han tydligvis ikke mener. Men det går inn på meg. Han husker ingen ting dagen derpå..... Han viser meg liten oppmerksomhet. Og i går endte byturen med slåsskamp.... Vi slo hverandre... Jeg dro rett hjem, han ble sittende gråtende.... (hans far var i fylla - slem slem mot mora hans...) - han kom hjem i dag.... og vil fortsette å være kjæreste.... Jeg hadde egentlig bestemt meg for å si nei. Men han trygler. Men jeg vet ikke om jeg orker. Orker å utsette meg for alle de vonde følelsene. Det er så ekkelt å være sjalu. Det er så vondt å få ting slengt i trynet når han er full, det er så vondt å se at han utveksler mobil nr og sitter å tekster med andre....

Det kan godt være at det er jeg som overdriver? Men jeg gidder ikke å føle meg som en gammel gubbe som passer/overvåker typen min. Vil bare ha nærhet. Kjærlighet. Men tror kanskje ikkke han er den rette? Hvorfor skal det i såfall være så vondt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/44733-voldsjalusialkohol-det-er-snart-v%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Våril

Du overdriver ikke - herregud...!

Utveksler mobiltlf. nummer med andre og sitter og tekster. Eier han ikke respekt for deg eller....? Han er jo rett og slett stygg mot deg..!

Det å kalle deg stygge ting i fylla er heller ikke en sympatisk trekk. Du burde tenke deg godt om. Han høres ikke ut som noe å samle på......

Hilsen

snuppedilla

har du ikke skjønt hvordan han er???

slik useriøs lefling med andre mennesker som han bedriver mot deg, vel....

hiv han ut av ditt hjerte kom deg vider,det finnes andre der ute som kan sette mer pris på din kjærlighet!!!!!

og nå er det vår!!!

kast den ikke bort på slike selvmedlidende småpsykopatiske egoister som han!!!!

Gjest 5barnsmor

kjære deg...

det første jeg tenkte da jeg så overskriften var, "neeeeei, ingen skal kvie seg til våren, det er jo håpets tid"

jeg synes du skal følge din egen bestemmelse å komme deg bort fra den gutten.....etter så lang tid uten forbedringer så spørs det om det skjer.....jeg var sammen med en gutt som var slik du beskriver bortsett fra voldelig og han var grusom mot meg til jeg ikke hadde mere selvtillit igjen, da stakk han med en annen....i dag er han gift med en jente han er veldig snill med så det var nok kombinasjonen av oss to som ikke gikk....selv har jeg funnet drømmemannen som jeg aldri har vært i tvil om og det er ti år siden vi traff hverandre.....det er noe bedre for deg der ut , det er jeg sikker på.....kom deg ut av det og gled deg til våren ...

klem fra

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...