Blåbæret93 Skrevet 15. mars 2019 Del Skrevet 15. mars 2019 Hei! Nå har jeg lest en del på forskjellige forum sng symptomer og graviditet. Forstår at det er veldig individuelt om man har tegn/symptomer eller ikke, og hvilke man har. Jeg hadde eggløsning ca 6.mars (el-slim) og er i dag ca 9 dpo. Jeg håper og tror at jeg er gravid nå, fordi døler at kroppen min er veldig annerledes enn før. Jeg har vært kvalm til tide og utide, ikke matlyst om morningen (har alltid matlyst) og mer matlyst om kvelden, vondt i tennene, gråte for teite ting som st jeg var sulten eller samboer fant en for liten sjokoladebit til meg, rare smerter/murringer i magen og veldig mye murringer i korsryggen. Har også hatt en rar form for vondt i hode, som går vekk. Jeg sliten litt med hodepine og den gir seg ikke før jeg evt sover den vekk, så dette er noe nytt. Jeg har også før fått veldig ømme brystvorter mellom el og ikm, så siden jeg ikke har det nå er det noe nytt. Har også våknet tidlig (6tiden) for å måtte tisse og spise haha. I dag er jeg veldig sliten, mye vondt i ryggen, varm, litt vondt i hode og kvalm (må spise for å ikke bli kvalm). Har planer om å teste på søndag, så er ikke lenge til og vi er veldig spente. Hva tror dere? Kan det være sjans for at jeg er gravid? Noen som har hatt det slik som meg som testet positivg? Blir veldig glad for svar! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/447509-mye-murringer-i-korsryggen-gravid/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.