stjernestøv Skrevet 22. mars 2019 Forfatter Skrevet 22. mars 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du ødelegger for deg selv slik du holder på. Anonymkode: c1ca8...7ba Det kalles utvikling, men forstår at dere ikke skjønner det. Bare trodde andre måtte være i vanskelige ting også, noen som hadde erfaring med det. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. mars 2019 Forfatter Skrevet 22. mars 2019 (endret) Men skal legge meg nå og lese om de som er i universet og de indre verdener, de forstår. Og lysene er med meg igjen, så støtte får jeg jo gjennom dette her. De indre verdener er virkeligere enn den såkaldte virkelighet. Men burde skjønt at dere ikke forstod det, dere er på en helt annen frekvens. Men her var det snakk om psykiatri for det er det også, mange må være i lidelse. Endret 22. mars 2019 av stjernestøv 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 Skrevet 22. mars 2019 2 minutter siden, stjernestøv skrev: Men skal legge meg nå og lese om de som er i universet og de indre verdener, de forstår. Og lysene er med meg igjen, så støtte får jeg jo gjennom dette her. Hvorfor henvender du deg ikke til de som bor i andre verdener i stedet for til oss? Anonymkode: 89233...9b0 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. mars 2019 Forfatter Skrevet 22. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor henvender du deg ikke til de som bor i andre verdener i stedet for til oss? Anonymkode: 89233...9b0 Det gjør jeg hele tiden, gjennom hele dagen og når jeg er våken om natten. De er der de. Men akkurat dette handlet om å være i lidelse, hvordan takle det. De mener jeg må takle det hvis jeg vil på en høyere frekvens, må renses. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. mars 2019 Forfatter Skrevet 22. mars 2019 Men hvis det ble for mye åndelig nå, hvis noen ikke tåler det kan tråden slettes. Jeg ville bare ha råd om hvordan å være i det, så begynner dere om andre ting. God natt! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 Skrevet 22. mars 2019 For «oss andre» som jobber oss gjennom ting, er det ofte til nytte å forankre seg til her og nå, samt å minne seg selv på at tanker og følelser ikke er farlige. De kommer og går, også de de mest angst- og smertefulle. Vet ikke om det vil være til hjelp når skillet mellom fantasi og virkelighet viskes ut, dessverre. Anonymkode: d91a0...7ce 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2019 Skrevet 22. mars 2019 God bedring.😊 Anonymkode: afb4d...944 1 Siter
stjernestøv Skrevet 23. mars 2019 Forfatter Skrevet 23. mars 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: For «oss andre» som jobber oss gjennom ting, er det ofte til nytte å forankre seg til her og nå, samt å minne seg selv på at tanker og følelser ikke er farlige. De kommer og går, også de de mest angst- og smertefulle. Vet ikke om det vil være til hjelp når skillet mellom fantasi og virkelighet viskes ut, dessverre. Anonymkode: d91a0...7ce Jo skal prøve å fokusere på her og nå,leve i nuet så det hjelper nok på. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 Skrevet 23. mars 2019 6 timer siden, stjernestøv skrev: Jo skal prøve å fokusere på her og nå,leve i nuet så det hjelper nok på. Du er behandlingsresistent. Anonymkode: d55ea...04c 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. mars 2019 Forfatter Skrevet 23. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er behandlingsresistent. Anonymkode: d55ea...04c Det handler vel om å være i det for å komme gjennom det? Ut i den andre enden?Det finnes lys i enden av tunellen... 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 23. mars 2019 Skrevet 23. mars 2019 21 timer siden, stjernestøv skrev: Det kalles utvikling, men forstår at dere ikke skjønner det. Bare trodde andre måtte være i vanskelige ting også, noen som hadde erfaring med det. Nei dessverre. Det kalles stillstand. Du har prøvd mange ganger før og det har ikke skjedd noen utvikling. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. mars 2019 Forfatter Skrevet 23. mars 2019 2 minutter siden, Nicklusheletida skrev: Nei dessverre. Det kalles stillstand. Du har prøvd mange ganger før og det har ikke skjedd noen utvikling. Det er fordi jeg har begynt på medisiner igjen, det kalles stillstand...det stopper min utvikling. Jeg må nok stå i det. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 23. mars 2019 Skrevet 23. mars 2019 Akkurat nå, stjernestøv skrev: Det er fordi jeg har begynt på medisiner igjen, det kalles stillstand...det stopper min utvikling. Jeg må nok stå i det. Du har sagt det mange ganger før også, men det er ditt liv 😏 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 Skrevet 23. mars 2019 2 timer siden, stjernestøv skrev: Det handler vel om å være i det for å komme gjennom det? Ut i den andre enden? Det er ikke sånn det fungerer. Jeg spår at innen 5-6 uker har du begynt på medisiner igjen. Anonymkode: c1ca8...7ba 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. mars 2019 Forfatter Skrevet 23. mars 2019 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke sånn det fungerer. Jeg spår at innen 5-6 uker har du begynt på medisiner igjen. Anonymkode: c1ca8...7ba Nei jeg nekter denne gangen samme hva, jeg skal komme gjennom det. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. mars 2019 Forfatter Skrevet 23. mars 2019 Bare sliter litt med å sette egoet tilside...eller personligheten, det skal jo være Guds vilje og ikke min. Men det kan ta sin tid, nå har jeg angst. Takk Gud for vival. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2019 Skrevet 23. mars 2019 49 minutter siden, stjernestøv skrev: Bare sliter litt med å sette egoet tilside...eller personligheten, det skal jo være Guds vilje og ikke min. Men det kan ta sin tid, nå har jeg angst. Takk Gud for vival. Hvis du vil komme igjennom dette, som du sier, så må du kutte ut Vival også. For det demper følelser. Men det vil du ikke... Anonymkode: c1ca8...7ba 1 Siter
Worrisome Plenty Skrevet 23. mars 2019 Skrevet 23. mars 2019 Du blir neppe tvangsinnlagt. Du er jo ikke voldelig eller selvmordskanditat. Jeg har gått med ubehandlet alvorlig psykisk sykdom i år, uten att noen tok affære. Så det slipper du nok, men lider du ikke når du står i det? Er det postivt bare? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 Skrevet 24. mars 2019 I mitt første møte med en psykolog fikk jeg inntrykk av at innen psykisk helse som i andre ting var det ikke alle man " kunne gjøre noe for" eller at det var persiner som trengte andre enn den type spesialisering vedkommende psykolog var. Jeg har sett at der finnes en del lege og spesialistsentre i storbyen her ved og har hatt den tanke at jeg skulle bestille en time men har mye slått det fra meg igjen da jeg har antatt at jeg ville trenge så mye timer at det ville bli for dyrt. Men allikevel om man bare visste litt mer så kunne kanskje de fleste lidelser bli lettere å bære. Anonymkode: afb4d...944 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 Skrevet 24. mars 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: I mitt første møte med en psykolog fikk jeg inntrykk av at innen psykisk helse som i andre ting var det ikke alle man " kunne gjøre noe for" eller at det var persiner som trengte andre enn den type spesialisering vedkommende psykolog var. Jeg har sett at der finnes en del lege og spesialistsentre i storbyen her ved og har hatt den tanke at jeg skulle bestille en time men har mye slått det fra meg igjen da jeg har antatt at jeg ville trenge så mye timer at det ville bli for dyrt. Men allikevel om man bare visste litt mer så kunne kanskje de fleste lidelser bli lettere å bære. Anonymkode: afb4d...944 En annen ting jeg har tenkt mye på i forbindelse med min " psykiske lidelse" er noe jeg har sett også fra rent faglig hold. Om man klarer å finne barnet i seg selv så er man mye hjulpet. Selv så velger jeg fremdeles medisiner. Jeg ønsker ikke å være noen gambler i viktige ting. God bedring og lykke til i din streben mot friskhet😊 Anonymkode: afb4d...944 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.