Gjest Svimla Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 Har i ca 10 år vært plaget av svimmelhet. Er ikke svimmel hele tiden, men får anfall som dette: Får PLUTSELIG et "hardt kakk" i hodet, og alt begynner å snurre i en vanvittig fart. Blir kjempekvalm, kaldsvett, greier ikke å stå på beina/sitte, ikke lukke øynene. Må finne et punkt å feste blikket på for å forsøke å stabilisere snurringen litt. Må "holde meg fast". Et anfall varer i 10 minutter til 1 time. Etter et anfall er jeg i dårlig form resten av dagen; trøtt, småkvalm, generelt urven. Anfallene kommer jevnlig med ca 2 - 3 ukers mellomrom. Kan også kommet på natten, våkner da av "kakk" i hodet. Jeg er pga mitt arbeid plaget med stive nakkemuskler/låsning i nakken, men svimmelhetsanfallene kom mange år før jeg ble plaget av dette, slik at jeg tror ikke det er sammenheng her. Er redd for å få anfall mens jeg f eks er i byen eller ute blant folk. Tror ikke dette er "dødelig" da jeg tross alt har hatt det slik i 10 år, men lurer veldig på hva i all verden dette er??? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/44785-sn%C3%A5l-svimmelhet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.