AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 Del Skrevet 22. april 2019 For et par års tid siden ble jeg "kjent" med en mann. Vi begynte å flørte, jeg fikk fort følelser. Nå er ikke jeg veldig flørtete av meg, jeg blir så og si aldri forelsket. Men han dukket opp når jeg minst ventet det. Så til nåtiden. Jeg sliter veldig med å glemme ham fordi han satte seg hardt i meg og var så lykkelig når vi flørtet. Jeg kjente på en følelse at "endelig" så har jeg noe med noen. Men jeg drepte det. Jeg tenkte at han alltid ville være der for meg og at dersom han avviser meg om noen år så var han aldri ordentlig glad i meg. Men nå går bare tiden og jeg vipper mellom å vurdere å ta kontakt eller bare være innenfor komfortsonen. Jeg ser ingen fremtid. Han bor i et annet land og er oppvokst i forskjellige miljøer. Kanskje, noen får jo ting til men jeg tenker at jeg ikke trenger å handle. Det er bare så utrolig kjedelig. Anonymkode: 0d2fa...1d9 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/448029-f%C3%A5r-aldri-ha-det-g%C3%B8y-altid-trist-kj%C3%A6rligheten/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.