Gjest meg Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 Når en har fått vite dette med 108 antall spemier på spermtelling , hvordan finner en da ut hvor mye en har per volumliter? Er det noen steder vi kan ringe eller henvende oss for hjelp på dette omr. Vil nødig gjøre for mye vesen ut av dette hvis det ikke er noe å styre med egentlig. Sikkert vanskelig for deg å svare , men håper du kan hjelpe med noe som du har gjort før. Har jo vært gravid nylig, men endte i SA så da er det vel ikke nødvendigvis så ille med testen hans. Siden det er kun spermtelling som er tatt ser det ikke ut til at vi får vite noe mer. Vil ikke ta steget til videre utredning enda når vi ikke vet om det er nødvendig eller ei. Jeg har el.regelmessig og mens. Fikk mens tilbake nøyaktig 4 uker etter SA, så jeg syns det ser bra ut for kroppene våre egntlig. Men, jeg vet jo ikke alt om dette da. takknemlig for svar nok en gang. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/44812-s%C3%A6dverdi-nok-en-gang/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.