AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 Del Skrevet 24. mai 2019 Jeg føler ikke det er så mye kompetanse her til lands, men synes det er skummelt å skulle operere utenlands så jeg ønsker å finne de beste i Norge. Jeg har fremfall av livmor, levator avulsjon og ballooning som minker risikoen for at en evt operasjon vil være vellykket. Eneste tilbudet jeg fikk her var å fjerne livmor, men etter det jeg har funnet av informasjon ender mange med å slite enda mer med prolaps i etterkant av en hysterektomi. Jeg ønsker da å finne noen som kan gjøre en hysteropeksi, og samtidig gjøre vaginal hiatus min mindre. Forminksning av vaginal hiatus er meg forstått regnet som kosmetisk i Norge, selv om alle studier viser til at en større åpning fører til større risiko for tilbakefall. Hvor kan jeg finne noen som kan hjelpe meg? Jeg er bare 23 år, og har veldig store plager som jeg finner lite hjelp til her jeg bor. Anonymkode: 13d19...256 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/448502-hvem-i-landet-er-best-p%C3%A5-underlivsoperasjoner/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.