Indianna Skrevet 11. mars 2002 Skrevet 11. mars 2002 Hei, jeg bruker medisinene Orfiril 900 mg og Cipramil 40 mg. Nå ønsker jeg å bli gravid, og da lurer jeg på om disse medisinene er skadelige for fosteret? Bør jeg snakke med legen min om det? 0 Siter
Indianna Skrevet 11. mars 2002 Forfatter Skrevet 11. mars 2002 Er det mulig at sjansene for å bli gravid vil være mindre når jeg bruker disse medisinene? 0 Siter
x-ar Skrevet 11. mars 2002 Skrevet 11. mars 2002 Tror du bør ta deg en prat med legen først. Her kan du finne mer informasjon om preparatene: http://www.felleskatalogen.no 0 Siter
Trine Endsjø, jordmor Skrevet 13. mars 2002 Skrevet 13. mars 2002 Ingen av de medisinene du bruker bør benyttes under svangerskapet. Planlegger du å bli gravid, vil jeg absolutt råde deg til å snakke med din lege om det finnes alternative medikamenter som du kan benytte. Jeg tror ikke den største risikoen ved å bruke disse medisinene er at man ikke blir gravid, men heller det at fosteret kan ta skade av det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.