AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 Skrevet 28. mai 2019 En gang var det " god takt og tone" å røyke tilogmed i tv debatter. En del andre ting er det vel naturlig også blir forbudt. Skadlighetsgraden er jo svært stor ved en lang rekke andre ting ville jeg tro. Jeg så i DN at Phillip Morris selv tok initiativ til å slutte.( blir vel for belastende også for dem å bli forbundet med sånne svake " søppelindivider" som fortsatt tror røyken er løsningen på deres problemer) Riktignok ville Frp at det skulle tilsettes tobakk i snus eller lignende men forskning er vel i et tidlig stadium der og resultatene kan vel slå alle veier som jeg har skjønt. Hva tror dere. Vil det bli lett å bare legge den " siste trøst" i livet på hylla sammen med alt godt spiselig. Behovet for medisiner blir kanskhe mindre. Er jo så mange forskere som interesserer seg for hva mennesker kan klare seg på av minimum i ekstrem situasjon . Enkelte mennesker har vistnok bare " en sterk dragning" til høye fjell og basehoppning osv. Blir eksperimentering med følelser også til slutt kanskje. Håper ingen blir forsøkspersoner ufrivillig. Alt blir ikke lett for oss alle men har kanskhe aldri vært det. Hva med fake news. Kan sikkert gjøre veldig stor skade det også. Bør kanskje kontrolleres enda bedre.? Hva tror dere.Kanskje ikke direkte berørt? Alt sluttet.? Anonymkode: 45046...e4d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 Skrevet 28. mai 2019 Eller enda bedre. Aldri begynt.😊 Anonymkode: 45046...e4d 0 Siter
laban Skrevet 28. mai 2019 Skrevet 28. mai 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Vil det bli lett å bare legge den "siste trøst" i livet på hylla sammen med alt godt spiselig. Jeg har aldri røyket, men jeg skjønner ikke hvorfor du også skal slutte med "alt godt spiselig". Det finnes mye som både er relativt sunt og samtidig godt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 Skrevet 28. mai 2019 Alt er ikke bare. Ting henger ofte sammen. Anonymkode: 45046...e4d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 Skrevet 28. mai 2019 Har sett folk dø pga røyken og det er ikke noe vakkert syn. Så unødvendig at neste generasjon skal bli utsatt for dette. Synd for de som allerede er « hekta» men spørsmålet er om deres behov er viktigere enn å redde andres liv? Anonymkode: e2319...721 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 Skrevet 28. mai 2019 Uansett så tror jeg mange kommer til å trenge enda mer hjelp i forbindelse med røykeslutt. Myndighetene her i landet må enda mer på banen tror jeg. Anonymkode: 45046...e4d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 Skrevet 28. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har sett folk dø pga røyken og det er ikke noe vakkert syn. Så unødvendig at neste generasjon skal bli utsatt for dette. Synd for de som allerede er « hekta» men spørsmålet er om deres behov er viktigere enn å redde andres liv? Anonymkode: e2319...721 Når Kongen klarte å slutte klarer nok du det også. Anonymkode: 9f8cd...e50 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 Skrevet 28. mai 2019 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uansett så tror jeg mange kommer til å trenge enda mer hjelp i forbindelse med røykeslutt. Myndighetene her i landet må enda mer på banen tror jeg. Anonymkode: 45046...e4d Jeg syntes folk må ta mer ansvar selv. Myndighetene kan ikke være barnepiker. Anonymkode: 9f8cd...e50 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 Skrevet 28. mai 2019 Enkelte av oss vil trenger enda mye mer hjelp til å forstå tror jeg. Men jeg er veldig enig i at man bør unngå ting med store skadepotensiale.😊 Anonymkode: 45046...e4d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 Skrevet 28. mai 2019 At man røyker og kanskje ellers er mye syk og dårlig så er ikke det det samme som at man er av disse menneskene som mangler all samvittighet og etisk sans. Ikke det samme. Anonymkode: 45046...e4d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 Skrevet 28. mai 2019 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når Kongen klarte å slutte klarer nok du det også. Anonymkode: 9f8cd...e50 Jeg har aldri røykt. Anonymkode: e2319...721 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 Skrevet 28. mai 2019 Synes de som tjente seg søkkrike på å lyve om bieffektene ved røyking, kunne betalt røykekutt bistand ut livet til alle som ble avhengige av røyk i perioden de holdt på (+ kanskje noe oppreising til alle de dødes etterlatte??) Er ikke det myndighetenes jobb i et land ? Passe på at bedrifter arbeider redelig, og hvis ikke betaler prisen ? Er som med barneoppdragelse, belønner du dårlig oppførsel, får du mer dårlig oppførsel Men, istedenfor, så er det å sosialisere utgiftene og privatisere gevinsten, mens en lyver i partilederdebatter på TV og går folks stemmer Jaja Anonymkode: af3c6...f87 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.