AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 Skrevet 29. mai 2019 Noen som har opplevd det? Hvis jeg er i ett mørkt rom, holder igjen øynene, er det mye lys aktivitet når jeg lukker øynene, jeg ser det jeg tenker på,. F.eks i går. Så jeg ett øye som ble etterfulgt av ett ansikt som så på meg, måtte åpne øynene for å de om det var der. Ganske kult men ekkelt, er ekstra mye hvis jeg har trent en dag. Lys blir sterkere også. Anonymkode: f7334...f0e 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. mai 2019 Skrevet 29. mai 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som har opplevd det? Hvis jeg er i ett mørkt rom, holder igjen øynene, er det mye lys aktivitet når jeg lukker øynene, jeg ser det jeg tenker på,. F.eks i går. Så jeg ett øye som ble etterfulgt av ett ansikt som så på meg, måtte åpne øynene for å de om det var der. Ganske kult men ekkelt, er ekstra mye hvis jeg har trent en dag. Lys blir sterkere også. Anonymkode: f7334...f0e Ja dette opplever jeg ofte. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 Skrevet 29. mai 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som har opplevd det? Hvis jeg er i ett mørkt rom, holder igjen øynene, er det mye lys aktivitet når jeg lukker øynene, jeg ser det jeg tenker på,. F.eks i går. Så jeg ett øye som ble etterfulgt av ett ansikt som så på meg, måtte åpne øynene for å de om det var der. Ganske kult men ekkelt, er ekstra mye hvis jeg har trent en dag. Lys blir sterkere også. Anonymkode: f7334...f0e Høres spesielt ut. Anonymkode: 7a69a...a13 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 29. mai 2019 Skrevet 29. mai 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som har opplevd det? Hvis jeg er i ett mørkt rom, holder igjen øynene, er det mye lys aktivitet når jeg lukker øynene, jeg ser det jeg tenker på,. F.eks i går. Så jeg ett øye som ble etterfulgt av ett ansikt som så på meg, måtte åpne øynene for å de om det var der. Ganske kult men ekkelt, er ekstra mye hvis jeg har trent en dag. Lys blir sterkere også. Anonymkode: f7334...f0e jeg opplever å se lys som danser innover og så blir det repetert og så ser jeg blåe stråler. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 Skrevet 30. mai 2019 Tror ikke det er klokt å fortelle om sånne ting. Kan veldig lett utnyttes. Ingen er så anonym som de kanskje tror i dag tror jeg. Anonymkode: 7a0a8...596 0 Siter
laban Skrevet 30. mai 2019 Skrevet 30. mai 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke det er klokt å fortelle om sånne ting. Kan veldig lett utnyttes. Ingen er så anonym som de kanskje tror i dag tror jeg. Anonymkode: 7a0a8...596 Så hvis noen mot formodning kjenner eller gjetter identiteten til en av disse som har det med å se lysstråler når de lukker øynene - nøyaktig på hvilken måte kan det utnyttes? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.