AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 Del Skrevet 29. mai 2019 Jeg lever med den fineste samboer, men samtidig har han vanskeligheter om å snakke om det meste, jeg må jobbe veldig med å snakke om viktige ting, blant annet sex,kropp og kjærtegn. Det er alltid jeg som må starte med kos, kyss, sex.. Han var den som tok initiativet i begynnelsen av forholdet vårt, men etter vi flyttet sammen, endret det seg, til at det alltid er jeg som må ta kontakt eller vil ha klem. Jeg gir komplimenter og skryter,jeg hører aldri noe sånt lenger. Noe han var flink på i starten.. Jeg har tatt det opp med han om hvorfor det er sånn og han bare sier han ikke vet.. Han sier han elsker meg, men alltid etter jeg har sagt det, kommer aldri spontant..Hva er det med dere gutter som kjenner dere igjen i beskrivelsen, hva er grunnen? Tør å påstå jeg liker å stelle meg, har ingen kjærringnykker, noe jeg ikke liker å være.. Har en slank kropp og ikke for å skryte, har jeg et godt utseende, det har jeg alltid hørt. Håper noen kan svare meg seriøst, spesielt fra en mann som kanskje kjenner deg igjen.. Anonymkode: 60c68...9d4 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/448694-samboern-og-jeg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
SageSixpath Skrevet 29. mai 2019 Del Skrevet 29. mai 2019 Heisann! Jeg er en mann på 23 år og har vært i den samme situasjonen tidligere. Jeg kan ihvertfall forklare mitt syn på saken ^^ Min ex var en utrolig vakker og tynn dame, jeg ga henne alltid komplimenter å la merke til hver gang hun har gjort noe ''ekstra'' for og se bra ut. Hun ble også litt bekymret når jeg senere i forholdet vårt sluttet å gi kommentarer eller la merke til når hun hadde forandret noe med utseende. Jeg elsket henne like mye fortsatt, men vi var sammen i nesten 5 år.. I starten av forholdet er mann nyforelsket, du er mer opptatt av og '' kjempe '' for dama, la henne vite at hun er bra nok.. Vi prøver ekstra hardt i starten siden du fortsatt er i den fasen hvor forholdet kan gå 2 veier, enten i dass eller videre ! Så derfor er mann kanskje litt mer opptatt av å gi komplimenter og være litt mer spontant. Når tiden går så forsvinner jo denne '' ny forelsket '' følelsen og du skjønner at hun har blitt din, så er det ikke så viktig lenger eller et behov for å komplimentere dama heletiden! Men selvfølgelig så er det grenser for hvor stor avstand mann skal ta fra dette. Om det er null kosing/komplimenter som blir gitt så vil jeg si at han MULIGENS har mistet litt følelser ( spørs helt fra person til person ) er kun mitt syn på saken. Om du er usikker på om han liker deg eller ikke lenger, så mener jeg at måten han har sex med deg viser veldig mye hvor mye han liker deg ( hvertfall for meg ) Sex jeg har med onenight stands/ noen jeg ikke liker - Er det veldig stor forskjell på, hvis jeg liker en jente så viser jeg henne det i senga! Håper dette hjelper. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/448694-samboern-og-jeg/#findComment-3908627 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 29. mai 2019 Del Skrevet 29. mai 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg lever med den fineste samboer, men samtidig har han vanskeligheter om å snakke om det meste, jeg må jobbe veldig med å snakke om viktige ting, blant annet sex,kropp og kjærtegn. Det er alltid jeg som må starte med kos, kyss, sex.. Han var den som tok initiativet i begynnelsen av forholdet vårt, men etter vi flyttet sammen, endret det seg, til at det alltid er jeg som må ta kontakt eller vil ha klem. Jeg gir komplimenter og skryter,jeg hører aldri noe sånt lenger. Noe han var flink på i starten.. Jeg har tatt det opp med han om hvorfor det er sånn og han bare sier han ikke vet.. Han sier han elsker meg, men alltid etter jeg har sagt det, kommer aldri spontant..Hva er det med dere gutter som kjenner dere igjen i beskrivelsen, hva er grunnen? Tør å påstå jeg liker å stelle meg, har ingen kjærringnykker, noe jeg ikke liker å være.. Har en slank kropp og ikke for å skryte, har jeg et godt utseende, det har jeg alltid hørt. Håper noen kan svare meg seriøst, spesielt fra en mann som kanskje kjenner deg igjen.. Anonymkode: 60c68...9d4 Dette er nesten som å høre om min mann. Vi tok en prat om dette etter at vi hadde vært i lag en stund og jeg syntes at han var i overkant slapp med komplimentene og svaret var at "jeg er ikke en sånn mann som sier sånt hele tiden". Og det kan man trygt si... Men jeg har lært meg å leve med det og han viser at han elsker meg på andre måter ved å passe på at jeg ar det bra, at bilen min er i topp stand og mange andre småting - det er hans måte å si det på rett og slett. ❤️ Vi har nå vært sammen i 14 år og jeg er ikke ett sekund i tvil om at han elsker meg selv om det er lenge mellom hver gang han sier det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/448694-samboern-og-jeg/#findComment-3908634 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeautomat Skrevet 31. mai 2019 Del Skrevet 31. mai 2019 Kan bare snakke fra egen erfaring. Jeg holdt tilbake i forhold til min eks, og det skyldtes i stor grad problemer i forholdet, mangel på ordentlig kommunikasjon, at vi begge beskyttet oss og kom inn i et dårlig mønster. Etter hvert begynte jeg nesten selv å tro at det lå i min natur å være knapp og gjerrig på komplimenter. Slik er det ikke. Nå når jeg har møtt en ny kvinne er jeg rett og slett skamløst romantisk. Jeg ville spydd hvis jeg hadde hørt noen andre lire av seg de tingene jeg nå kan si. Jeg tviler sterkt på at dette har noe med ditt fysiske utseende å gjøre. Jeg tror det har med åpenhet og kommunikasjon å gjøre. Selvfølgelig daler lidenskapen noe etter hver som tida går, men det du beskriver kan være et faresignal det kan være verd å ta tak i. Kanskje er det noe han vegrer seg for å si. Følelse av mangel på respekt er noe som vil være drepen for mange menn, det kan også være vanskelig å snakke om, i stedet trekker man seg bare tilbake og avviser. Aner ikke om dette gjelder i deres tilfelle, bare mine tanker. Men forsøk å snakk om det på en måte som er åpen og uten beskyldninger. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/448694-samboern-og-jeg/#findComment-3908889 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayia Skrevet 31. mai 2019 Del Skrevet 31. mai 2019 På 29.5.2019 den 14.18, AnonymBruker skrev: Det er alltid jeg som må starte med kos, kyss, sex.. Han var den som tok initiativet i begynnelsen av forholdet vårt, men etter vi flyttet sammen, endret det seg, til at det alltid er jeg som må ta kontakt eller vil ha klem. Jeg ville ikke bekymret meg så masse om han ikke ville snakke om sex, kropp og kjærtegn, det har jeg ikke behov for selv heller om det ikke er et problem knyttet til dette. Jeg ville imidlertid mislikt at jeg etterhvert ble Frk Hvermannsen for han, og dersom han i tillegg hadde sluttet å ta i iniativ til sex ville jeg vurdert forholdet dersom han ikke endret seg. På akkurat dét området ville jeg tatt initiativ til dn prat, og vært ærlig på at dette funket avtennende på meg. 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/448694-samboern-og-jeg/#findComment-3908908 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 Del Skrevet 1. juni 2019 På 29.5.2019 den 14.18, AnonymBruker skrev: Jeg lever med den fineste samboer, men samtidig har han vanskeligheter om å snakke om det meste, jeg må jobbe veldig med å snakke om viktige ting, blant annet sex,kropp og kjærtegn. Det er alltid jeg som må starte med kos, kyss, sex.. Han var den som tok initiativet i begynnelsen av forholdet vårt, men etter vi flyttet sammen, endret det seg, til at det alltid er jeg som må ta kontakt eller vil ha klem. Jeg gir komplimenter og skryter,jeg hører aldri noe sånt lenger. Noe han var flink på i starten.. Jeg har tatt det opp med han om hvorfor det er sånn og han bare sier han ikke vet.. Han sier han elsker meg, men alltid etter jeg har sagt det, kommer aldri spontant..Hva er det med dere gutter som kjenner dere igjen i beskrivelsen, hva er grunnen? Tør å påstå jeg liker å stelle meg, har ingen kjærringnykker, noe jeg ikke liker å være.. Har en slank kropp og ikke for å skryte, har jeg et godt utseende, det har jeg alltid hørt. Håper noen kan svare meg seriøst, spesielt fra en mann som kanskje kjenner deg igjen.. Anonymkode: 60c68...9d4 Det er bare sånn menn er. De har ikke behov for å snakke om ting. Det er en kvinne ting. Anonymkode: 33416...681 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/448694-samboern-og-jeg/#findComment-3908916 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.