Gjest apr Skrevet 11. mars 2002 Skrevet 11. mars 2002 Jeg var 4 dager forsinket med menstruasjonen. Jeg tok en graviditetstest som viste positiv. Dagen etter kom menstruasjonen. Hva skjedde ? Viste testen feil ? 0 Siter
lillemei Skrevet 12. mars 2002 Skrevet 12. mars 2002 Hei! Jeg har selv ikke opplevd dette, men har lest flere innlegg på graviditets-forumet hvor folk forteller at de har hatt en eller flere menstruasjoner etter at de ble gravide. I tillegg sies det at en negativ test kan være feil, men når den viser positiv er det svært usannsynlig at den er feil. Men det er jo bare å ta en til for å sjekke! Lykke til! 0 Siter
mom2boys Skrevet 12. mars 2002 Skrevet 12. mars 2002 Hei! Jeg har selv ikke opplevd dette, men har lest flere innlegg på graviditets-forumet hvor folk forteller at de har hatt en eller flere menstruasjoner etter at de ble gravide. I tillegg sies det at en negativ test kan være feil, men når den viser positiv er det svært usannsynlig at den er feil. Men det er jo bare å ta en til for å sjekke! Lykke til! Ja, jeg skjønner at det kan virke rart. Jeg selv hadde mensen (lettere enn vanligt) mens jeg var gravid i alle svangerskapene mine. Jeg hadde bestilt en time hos legen så kan du spør alle spørsmålene du sikkert har. Det er også ganske betryggende å høre det fra legen. Lykke til, 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.