AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 Skrevet 12. juni 2019 Fontex virker ikke på angsten og uroen jeg føler daglig. Jeg klarer ikke komme meg ut på de værste dagene. Støtter meg da på Sobril Er det noen som kan litt om de nyeste AD, som kanskje kunne tipset meg om alternativer? Har prøvd flere ssri og snri gjennom de siste 4 årene. Plages mye med bivirkninger, der vektøkning, svette og økt uro er de mest fremtredende. Anonymkode: a78a1...acc 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 13. juni 2019 Skrevet 13. juni 2019 Brintellix? Eventuelt prøve Lamictal? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 Skrevet 13. juni 2019 5 timer siden, FjellOgDalar skrev: Brintellix? Eventuelt prøve Lamictal? Synes det er noen her som nevnte at Brintellix er bra på depresjon, men ikke på angst. At den derimot kan gi økt uro? TS Anonymkode: a78a1...acc 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 13. juni 2019 Skrevet 13. juni 2019 Det er sant fit. Brintellix. Effekten på angst er dårligere. For meg hjalp den i moderat grad. Jeg tror jeg ville holdt en knapp på Lamictal om "alt" annet er prøvd. I alle fall med henblikk på depresjon. Quetiapin kan ha en beroligende effekt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.