AnonymBruker Skrevet 21. juni 2019 Del Skrevet 21. juni 2019 Er 54 år og er i overgangsalder. Bruker ingen hormoner. Har lavt stoffskifte i tillegg. Siste mens for 6 mnd siden. Mye hetetokter, humørsvingninger og nedstemt, sover svært dårlig. Sexlysten er helt borte, og er blitt en utfordring for meg og partneren. I tillegg føles det tørt i skjeden, blir ikke våt lengre. Er det fordi jeg ikke har sexlyst eller er det fordi slimhinnene mine nå er tørket inn for godt? Kommer noen sinne sexlysten tilbake? Synes livet er trist uten å ha lyst på sex mer, blir nedstemt av det hele da jeg ønsker ett godt forhold til partneren min og limet forsvinner for oss. Finnes det noen håp? Ser det finnes så mange kremer/vagitorer med og uten hormoner. Må man prøve seg frem eller er det noe som utpeker seg for å være anbefalt? Ønsker hjelp til dette, men mister motet. Anonymkode: e6575...29a 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/449070-manglende-sexlyst-og-t%C3%B8rr-skjede/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 21. juni 2019 Del Skrevet 21. juni 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er 54 år og er i overgangsalder. Bruker ingen hormoner. Har lavt stoffskifte i tillegg. Siste mens for 6 mnd siden. Mye hetetokter, humørsvingninger og nedstemt, sover svært dårlig. Sexlysten er helt borte, og er blitt en utfordring for meg og partneren. I tillegg føles det tørt i skjeden, blir ikke våt lengre. Er det fordi jeg ikke har sexlyst eller er det fordi slimhinnene mine nå er tørket inn for godt? Kommer noen sinne sexlysten tilbake? Synes livet er trist uten å ha lyst på sex mer, blir nedstemt av det hele da jeg ønsker ett godt forhold til partneren min og limet forsvinner for oss. Finnes det noen håp? Ser det finnes så mange kremer/vagitorer med og uten hormoner. Må man prøve seg frem eller er det noe som utpeker seg for å være anbefalt? Ønsker hjelp til dette, men mister motet. Anonymkode: e6575...29a En glidekrem kan kanskje være en grei start? Fås på apoteket, men kan også kjøpes mer anonymt på nettet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/449070-manglende-sexlyst-og-t%C3%B8rr-skjede/#findComment-3911712 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.