Håkon. S Skrevet 23. juni 2019 Del Skrevet 23. juni 2019 Jeg gikk for meg selv bort til treningstudioet. Rett før jeg gikk inn så var det en fyr som klappet meg på skulderbladet. Jeg gikk med musikk i ørene, men det som var så rart. Etterpå knakk det i skulderbladet og jeg hadde mye mindre styrke i venstre armen. Akuratt som en nummen følelse med svakhet. Den tid dette skjedde var jeg paranoid og hadde en del problemer. Er det mulig kroppen har fått sjokk eller noe? Og når jeg skulle løfte skulderen så løftet jeg ryggbladet isteden. Akuratt som jeg fikk en motorikkfeil eller noe 😕Så ble jo veldig usikker. Har snakket med legen, psykolog, og psykiater. Dem sier sånt ikke er mulig. Så blir helt sprø for det skjedde jo. Håper noen kan ha svar på dette. Mvh: Håkon. S 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/449096-d%C3%A5rlig-ryggblad-etter-en-hendelse/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.