Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg kan omtrent stille klokka etter menstruasjonen min, så da den ikke kom i går, tok jeg en CB-test. Den så ut til å være negativ, men da jeg holdt den opp mot lyset, kunne jeg skimte en svak, svak skygge av en strek. Er dette noe en kan se når testen er negativ? Eller er den positiv? Jeg har fortsatt ikke fått mensen, men har hatt litt brun utflod.. Hilsen fra en spent

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/44919-er-en-svak-svek-skygge-en-bl%C3%A5-strek/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trine Endsjø, jordmor

Skulle testen ha vært positiv, ville du nok sett et blå strek, enten en kraftig eller en som er noe svakere. Det skulle ikke være nødvendig å stå med den opp mot lyset og nærmest bruke lupe. Hvis du ikke har fått menstruasjonen igjen i løpet av en ukes tid, kan du ta en ny test. Da vil den vise en klar blå strek hvis den er positiv.

Jeg hadde også en veeeldig svak blå strek, hadde nok ikke sett det om jeg ikke ville så veldig at det skulle være en strek der. Så dro vi flere på hyttetur og turte da ikke å ta noen ny test før jeg kom hjem, men hjemme tre dager senere var det kommet en litt blåere strek. Det gikk nesten en uke før den var virkelig blå. Nå er jeg 25 uker på vei...

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...