AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 Skrevet 9. juli 2019 Er det noen her som har hatt timer med privat psykolog over "skype"/internett? Hvordan har dere følt det har vært kontra in real life? Jeg vurderer å oppsøke det på nett for å få en vurdering av noe jeg ikke klarer å ta opp med de jeg har kontakt med pr i dag. Har tatt det opp med fastlegen i 2 ulike timer uten respons, mens jeg er bekymret og redd for at det skal bli verre. Anonymkode: 051cd...769 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 Skrevet 10. juli 2019 Har chattet med psykolog på nett. Syntes det fungerte bedre enn ansikt til ansikt, turte å si mer mer og være ærligere. Noen begrensninger er det, slik som utredning. Brukte det i tillegg eller støtte til normale timer på DPS. Anonymkode: 3ae51...087 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 Skrevet 10. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har chattet med psykolog på nett. Syntes det fungerte bedre enn ansikt til ansikt, turte å si mer mer og være ærligere. Noen begrensninger er det, slik som utredning. Brukte det i tillegg eller støtte til normale timer på DPS. Anonymkode: 3ae51...087 TS: Jeg tenker ikke utredning, men mer å prate med noen kompetente om det og få råd for hvordan prøve å stoppe utviklingen. I alle fall sånn i utgangspunktet er det tenkt sånn. Så da kan det være noe med chat. Anonymkode: 051cd...769 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.