AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 Skrevet 10. juli 2019 Og jeg fikk selvmordstanker. Er det normalt? Jeg fikk det sånn for ikke så lenge siden også da jeg stod i en klesbutikk og prøvde klær. Det var speil i prøverommet og jeg kunne se meg selv fra flere sider og kanter. Holdt på å spy og stormet hjem med veska over ansiktet. Jeg er for stygg for denna verden! Anonymkode: 3afb3...b1c 0 Siter
emilie321 Skrevet 10. juli 2019 Skrevet 10. juli 2019 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og jeg fikk selvmordstanker. Er det normalt? Jeg fikk det sånn for ikke så lenge siden også da jeg stod i en klesbutikk og prøvde klær. Det var speil i prøverommet og jeg kunne se meg selv fra flere sider og kanter. Holdt på å spy og stormet hjem med veska over ansiktet. Jeg er for stygg for denna verden! Anonymkode: 3afb3...b1c Ingen er for stygge for denne verden. 0 Siter
Gjest Surrehuggu Skrevet 10. juli 2019 Skrevet 10. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det normalt Nei, det er ikke normalt. 0 Siter
Underbar Skrevet 11. juli 2019 Skrevet 11. juli 2019 Det er normalt hvis du har ekstremt dårlig selvbilde og forakt for deg selv. Det er ikke normalt for friske mennesker. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 Skrevet 11. juli 2019 44 minutter siden, Underbar skrev: Det er normalt hvis du har ekstremt dårlig selvbilde og forakt for deg selv. Det er ikke normalt for friske mennesker. jeg blir nok aldrig bedre. Anonymkode: 3afb3...b1c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 Skrevet 11. juli 2019 Jeg forstår hvordan du har det. Jeg føler meg også lite verdt. Anonymkode: 9d2f2...246 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 11. juli 2019 Skrevet 11. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstår hvordan du har det. Jeg føler meg også lite verdt. Anonymkode: 9d2f2...246 jeg føler meg lite verdt, fordi jeg ble plaget på skolene jeg gikk på, og fordi jeg blir stadig påminnet av mamma at jeg er smellfeit. og fordi jeg er dum med dårlig eq. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 Skrevet 11. juli 2019 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Og jeg fikk selvmordstanker. Er det normalt? Jeg fikk det sånn for ikke så lenge siden også da jeg stod i en klesbutikk og prøvde klær. Det var speil i prøverommet og jeg kunne se meg selv fra flere sider og kanter. Holdt på å spy og stormet hjem med veska over ansiktet. Jeg er for stygg for denna verden! Anonymkode: 3afb3...b1c Det er ikke uvanlig for overvektige mennesker at møter med speil i prøverom oppleves som veldig vanskelig. Anonymkode: 489a0...d4f 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.