BeautifulWorld Skrevet 21. juli 2019 Skrevet 21. juli 2019 (endret) Jeg har i det siste oppført meg som en drittunge. Jeg har gjort masse dumt, og jeg angrer selvsagt. Men det hjelper lite å angre hvis man fortsette på samme måte. Derfor tenker jeg at jeg skal oppføre som en voksen person framover. Og jeg skal ikke bruke min sykdom som unnskyldning for alt. Jeg skal heller stå ansvarlig for mine handlinger. Takket varet dette flotte forumet har jeg innsett dette. Så tusen takk til alle dere 😁 Endret 21. juli 2019 av BeautifulWorld 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2019 Skrevet 22. juli 2019 Jeg synes det er synd du ikke har fått respons på innlegget ditt. Det er jo så bra at du har kommet «dit»! Fortsett sånn Anonymkode: d59a5...974 0 Siter
Gjest Surrehuggu Skrevet 22. juli 2019 Skrevet 22. juli 2019 Ja, fortsett sånn, BW! Du er enda så ung, og etterhvert vil det nok gå mye bedre for deg 0 Siter
BeautifulWorld Skrevet 22. juli 2019 Forfatter Skrevet 22. juli 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg synes det er synd du ikke har fått respons på innlegget ditt. Det er jo så bra at du har kommet «dit»! Fortsett sånn Anonymkode: d59a5...974 Haha, det går fint 🙂. Ja, skal fortsette sånn og så får vi se hvordan det går med meg 😁 0 Siter
BeautifulWorld Skrevet 22. juli 2019 Forfatter Skrevet 22. juli 2019 36 minutes ago, Surrehuggu said: Ja, fortsett sånn, BW! Du er enda så ung, og etterhvert vil det nok gå mye bedre for deg Takk for det, Surre 😁❤️ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.