Gjest anette83 Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Hei! For nesten tre uker siden hadde jeg ubeskyttet sex. Vi var begge beruset og jeg tror ikke han kom særlig (kjente ikke at han sprutet ihvertfall) Men noe sæd kan jo ha kommet ut. Jeg bruker vanligvis å ha mens i begynnelsen av hver måned i ca 4-5 dager. Jeg har ikke tatt graviditetstest, fordi jeg ville vente å se om mensen kom. Det gjorde den til vanlig tidspunkt, men det kom ikke mye. Eller jeg blødde i like mange dager, men mensen var svært svak. Kan dette være et tegn på graviditet? Har ikke hovne bryster eller noen særlige andre symptomer, utenom at det skulle lite til å bli kvalm etter siste tur på byn..(med alkohol..) Er det i noen tilfeller normalt å blø litt under graviditet? Har lest litt om abort og sånn og da skal man regne hvor langt man er på vei ved første mensdag sist mens. Vil da denne mensen jeg nettopp hadde telle dersom jeg allikevel ble gravid? Da vil jeg i såfall være en måned mindre på vei enn hvis jeg regnet fra mensen før der igjen (hvis du skjønner). Vet ikke om det har noen sammenheng, men jeg tror jeg har en tendens til soppinfeksjon rundt skjeden. Har vært ganske rød rundt åpningen og det er nesten som noe av huden på den ene ytre kjønnsleppen har blitt slapp, som en slags større blemme uten væske tror jeg. kjøpte canesten i går og klør ikke lenger ihvertfall. Hvordan ville jeg kunne merke om det var herpes feks? (hadde nettopp et utbrudd med munnherpes). Det ble mange spørsmål dette, men jeg håper du klarer å få noe ut av dette rotet:) Hilsen meg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/44966-kan-jeg-v%C3%A6re-gravid/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Man kan ha litt blødning graviditet, så ta en test for en sikkerhets skyld. Er du gravid, vil en ultralydundersøkelse kunne vise hvor langt du er på vei. Herpes gir små blemmer. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/44966-kan-jeg-v%C3%A6re-gravid/#findComment-170183 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.