Gjest Amalie Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Hei! Vet ikke helt om dette er riktig forum... men prøver ihvertfall. Jeg er lykkelig gift, har vært samborer/gift i 7 og, er gravid og har et barn på 15 mnd. Ca 1 gang pr. uke så drømmer jeg at det er slutt mellom min mann og meg - og at jeg har det aldeles forferdelig. Vi er i samme vennekrets og treffes hele tiden - men er altså ikke i sammen mer. Av og til har jeg barn, andre ganger ikke. Jeg lurer alltid veldig på hvorfor han ikke er glad i meg lenger, og håper at vi skal bli i sammen igjen - eller så finner jeg ut at jeg må bli ferdig med ham og komme meg videre i livet - men kan ikke forstå hvordan jeg skal klare meg uten ham. Drømmen er av og til så ekte at jeg vokner av den og gråter. Mannen min forstår ikke hvorfor jeg drømmer sånn - alt er jo helt normalt når jeg vokner, da er jeg bare kjempelettet. Hvorfor slutter ikke disse drømmene? Jeg er ikke usikker på ham, vi har det kjempegodt sammen - er mer glad i hverandre enn noen gang før. Følelsene i drømmen minner meg litt om slik jeg tenkte med en gang vi traff hverandre. Han hadde vært i sammen med flere andre før meg, mens jeg hadde blitt skikkelig såret i et tidligere forhold. Det tok en tid før jeg virkelig torde å tro på at han virkelig var glad i meg. Er det virkelig dette som plager meg? Har du noen råd om hvordan jeg kan bli kvitt disse drømmene? Jeg har hatt dem i mange år - det er ikke bare graviditetshormoner.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/44978-samme-mareritt-hele-tiden-om-at-han-g%C3%A5r-fra-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.