Camilla1999 Skrevet 6. august 2019 Skrevet 6. august 2019 Han prøvde 4 ganger totalt med å ta ut blod av arteriene. Første 3 gangene var ikke så ille. Men den 4 gangen var det noe som skjedde i hånden. Han traff noe som ikke skulle ha blitt truffet og jeg braste ut i gråt pga smerte. Jeg har etter det slitt med smerter når jeg beveger og det kjennes ut som det er noe som ikke stemmer i hele armen opp til albuen. Hvis jeg strekker armen opp i været er det som noe river å sliter...noen som selv har tatt en slik blodprøve og vet hva som kan være årsaken? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 Skrevet 6. august 2019 Camilla1999 skrev (På 6.8.2019 den 19.14): Han prøvde 4 ganger totalt med å ta ut blod av arteriene. Første 3 gangene var ikke så ille. Men den 4 gangen var det noe som skjedde i hånden. Han traff noe som ikke skulle ha blitt truffet og jeg braste ut i gråt pga smerte. Jeg har etter det slitt med smerter når jeg beveger og det kjennes ut som det er noe som ikke stemmer i hele armen opp til albuen. Hvis jeg strekker armen opp i været er det som noe river å sliter...noen som selv har tatt en slik blodprøve og vet hva som kan være årsaken? Ekspander Han har truffet en nerve? Anonymkode: 871ae...fef 0 Siter
Camilla1999 Skrevet 7. august 2019 Forfatter Skrevet 7. august 2019 Burde ikke dette gå over etter noen dager? 0 Siter
Camilla1999 Skrevet 7. august 2019 Forfatter Skrevet 7. august 2019 AnonymBruker skrev (På 6.8.2019 den 20.15): Han har truffet en nerve? Anonymkode: 871ae...fef Ekspander Burde ikke dette gå over etter noen dager? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.