Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sluttet på p-piller før jul,(prøver å bli gravid ) og mensen kom normalt tilbake allerede første måned.

Har gått på trinordiol i mange år, men har aldri hatt noen uregelmessige blødninger - verken før jeg begynte på p-piller eller mens jeg gikk på det.

Har alltid hatt veldig regelmessig menstruasjon.

Nå skulle jeg hatt mensen om en uke, men fikk for to dager siden en blødning. Er plaget av sterke menssmerter, og denne blødningen her minnet ikke om mens- bortsett fra at jeg hadde fryktelig magevondt og oppkast i natt. Det jeg lurer på om det er uregelmessigheter som kan oppstå selv tre-fire måneder etter p-pille slutt?

Snakket med lege,som sa at det godt kunne hende at jeg aborterte også.

Tok graviditetstest den dagen blødningen startet, men den var negativ.

Er det bare mensen som er uregelmessig, og at det tar tid før kroppen vender seg av med p-piller?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/44999-uregelmessig-bl%C3%B8dning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...