Fionys Skrevet 23. august 2019 Skrevet 23. august 2019 Håper på å få noen gode tips Har både ptsd og bipolar lidelse og klarer ikke å bli kvitt depresjon. Tror depresjon må være en av de verste tingene man kan bli plaget av. Det jeg allerede har prøvd eller gjør: - medisiner (holder på å slutte med de) - terapi (har avsluttet det) - trim - sunt kosthold - ikke isolere meg - delta på aktiviteter - engasjere meg i barna - gjør ting jeg har hatt glede av tidligere I tillegg så er det slik at jeg ikke lenger klare å arbeide, jeg må sove mye ( natt + 2-5 timer på dagtid for i det hele tatt å fungere litt). 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 Skrevet 23. august 2019 13 minutter siden, Fionys skrev: Håper på å få noen gode tips Har både ptsd og bipolar lidelse og klarer ikke å bli kvitt depresjon. Tror depresjon må være en av de verste tingene man kan bli plaget av. Det jeg allerede har prøvd eller gjør: - medisiner (holder på å slutte med de) - terapi (har avsluttet det) - trim - sunt kosthold - ikke isolere meg - delta på aktiviteter - engasjere meg i barna - gjør ting jeg har hatt glede av tidligere I tillegg så er det slik at jeg ikke lenger klare å arbeide, jeg må sove mye ( natt + 2-5 timer på dagtid for i det hele tatt å fungere litt). Sansetrening. Sørge for noen timer dagslys relativt tidlig på dagen. Anonymkode: f08ff...283 0 Siter
Nobliss Skrevet 23. august 2019 Skrevet 23. august 2019 Ikke en dritt. Lever alltid på samme måte, og tar dagene som de kommer. 0 Siter
Fionys Skrevet 23. august 2019 Forfatter Skrevet 23. august 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Sansetrening. Sørge for noen timer dagslys relativt tidlig på dagen. Anonymkode: f08ff...283 Hva går sansetrening ut på? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 Skrevet 23. august 2019 Fokus på å lære noe nytt. Musikk som gjør meg glad. Gjøre noe for andre. Kle meg fint, fokus på å føle meg vel. Takknemlighetsdagbok. Anonymkode: dee83...57e 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 24. august 2019 Skrevet 24. august 2019 Få passelig med søvn. Ikke for lite, og heller ikke for mye. Stresse minst mulig. Ikke for mye å forholde meg til samtidig. Unngå veldig mange inntrykk på kort tid. Ikke isolere meg, helst få meg litt frisk luft hver dag. Gjøre på ting jeg interesserer meg for, selv om det er et ork. Vite at jeg har et adekvat hjelpeapparat å støtte meg på. Snakke med noen når det butter i mot, ikke slite aleine. Styre unna alkohol og junk food. 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 24. august 2019 Skrevet 24. august 2019 Gjør ikke en dritt annet enn å svelge litium og sluppet store plager med depresjon på 16 år 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.