Gjest Karma@ Skrevet 24. august 2019 Skrevet 24. august 2019 Været ser ut til å bli bra her i dag. Jeg har et busskort som gjelder også for en del av denne dagen og tenkte å benytte muligheten til å besøke kirkegården i dag. Deretter handle matvarer og aviser. Så bussen hjem til lørdagsrengjøring og spaghettigryte med kjøttdeig og løk og hakkede tomater. Hvordan er din dag? 0 Siter
påskelilje Skrevet 24. august 2019 Skrevet 24. august 2019 Jeg har sovet lenge, skal ha frokost nå. Om halvannen time skal jeg ha dugnad på håndballturnering resten av dagen 😮😊 Så det blir innedag i hall på meg! Hjemme med mann og evt jentene i kveld. 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 24. august 2019 Skrevet 24. august 2019 Var på en hyggelig fest i går kveld, og er litt lurvete i pelsen i dag. Det blir vel litt hagestell og TV kveld med familien. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 Skrevet 24. august 2019 Har vært sammen med en DOLer. Anonymkode: 4ae46...9ed 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.