AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 Skrevet 2. september 2019 Kan jeg ta Circadin 2mg sammen med imovane 7,5 mg og sobril 30 mg for søvn? Anonymkode: 7e286...01b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 Skrevet 2. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg ta Circadin 2mg sammen med imovane 7,5 mg og sobril 30 mg for søvn? Anonymkode: 7e286...01b Ts her. Litt tilleggs info. Hadde tenkt å prate med legen om det i dag, men kom ikke igjennom til han. Grunnen til at jeg tenkte ta Circadin 2 mg hvis det er greit er at jeg merker at jeg blir mer og mer tolerant av dosen 7,5 mg imovane og sobril 30 mg og vil ikke øke den dosen, men heller prøve Circadin i tillegg. Anonymkode: 7e286...01b 0 Siter
kupton Skrevet 2. september 2019 Skrevet 2. september 2019 Det er ingen ytterligere ulemper ved å legge til Circadin. Men siden du er på det jeg kaller maksdose for både Imovane og Sobril og i tillegg merker toleranseutvikling, vill jeg anbefale at du en periode tar Circadin i stedet for en av de andre og ikke i tillegg. Da kan du oppnå å få tilbake full virkning av det du avstår fra en stund. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.