AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 Skrevet 11. september 2019 Hei. Jeg er en kvinne på 21 år som har anoreksi, dog har jeg ikke en alvorlig undervekt, med en BMI på 16.5. Jeg har nå fått det jeg tror er en kraftig forkjølelse, og føler meg helt elendig, feber, slapphet etc. Hodepinen og den såre halsen har bedret seg. Det er lenge siden BMIen min har vært så lav, og jeg har ikke hatt feber på 1 år, men har hatt milde forkjølelser. Er det mulig at anoreksien har ført til at infeksjonen har blitt såpss ille? Kan jeg være i ferd med å utvikle ME? Anonymkode: 055bf...864 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. september 2019 Skrevet 11. september 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg er en kvinne på 21 år som har anoreksi, dog har jeg ikke en alvorlig undervekt, med en BMI på 16.5. Jeg har nå fått det jeg tror er en kraftig forkjølelse, og føler meg helt elendig, feber, slapphet etc. Hodepinen og den såre halsen har bedret seg. Det er lenge siden BMIen min har vært så lav, og jeg har ikke hatt feber på 1 år, men har hatt milde forkjølelser. Er det mulig at anoreksien har ført til at infeksjonen har blitt såpss ille? Kan jeg være i ferd med å utvikle ME? Anonymkode: 055bf...864 Med en så lav bmi og sannsynligvis meget marginalt inntak av næringsstoffer har kroppen din ingen verdens ting å stå i mot med - ikke rart du er syk. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 Skrevet 12. september 2019 20 timer siden, Lillemus skrev: Med en så lav bmi og sannsynligvis meget marginalt inntak av næringsstoffer har kroppen din ingen verdens ting å stå i mot med - ikke rart du er syk. Jeg er fremdeles ganske dårlig, men en skulle jo trodd at jeg ville følt meg bedre etter å ha vært syk siden lørdag/søndag (feber siden mandag kveld). Kan det være at BMIen er skyld i at sykdomsforløpet er forlenget? Anonymkode: 055bf...864 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. september 2019 Skrevet 12. september 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er fremdeles ganske dårlig, men en skulle jo trodd at jeg ville følt meg bedre etter å ha vært syk siden lørdag/søndag (feber siden mandag kveld). Kan det være at BMIen er skyld i at sykdomsforløpet er forlenget? Anonymkode: 055bf...864 Uten at jeg er helsepersonell så vil jeg tro det, kroppen din har ingen reserver å ta av og lite å stille opp med. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.