AnonymBruker Skrevet 19. september 2019 Skrevet 19. september 2019 Jeg håper jeg har nok styrke til å gjennomføre noe som er veldig vanskelig for meg i morgen. At jeg ikke svikter meg selv. Hvordan henter dere andre styrke til å gjennomføre? Anonymkode: e4897...80a 0 Siter
laban Skrevet 19. september 2019 Skrevet 19. september 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg håper jeg har nok styrke til å gjennomføre noe som er veldig vanskelig for meg i morgen. At jeg ikke svikter meg selv. Hvordan henter dere andre styrke til å gjennomføre? Anonymkode: e4897...80a Jeg for min del, retter alt fokus på at "klokka kommer til å bli xx. Uansett hva som skjer,. så blir den xx og verden går videre." Det er sikkert naivt, men det har funket hittil 😉 5 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. september 2019 Skrevet 19. september 2019 5 minutter siden, laban skrev: Jeg for min del, retter alt fokus på at "klokka kommer til å bli xx. Uansett hva som skjer,. så blir den xx og verden går videre." Det er sikkert naivt, men det har funket hittil 😉 Lurt Anonymkode: e4897...80a 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 Skrevet 20. september 2019 21 timer siden, laban skrev: Jeg for min del, retter alt fokus på at "klokka kommer til å bli xx. Uansett hva som skjer,. så blir den xx og verden går videre." Det er sikkert naivt, men det har funket hittil 😉 Jeg hadde dette i tankene. Og jeg klarte det Anonymkode: e4897...80a 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.