Altman Skrevet 14. mars 2002 Skrevet 14. mars 2002 Jeg sitter gjerne naken foran en datamaskin, men det bør helst være en datamaskin jeg kjenner. Jeg sitter nødig naken foran en _fremmed_ PC. Men det er klart, hvis jeg kommer over en PC der jeg føler kjemien stemmer, kan jeg godt vurdere å kle meg naken første dagen. 0 Siter
nanna Skrevet 14. mars 2002 Skrevet 14. mars 2002 Ja, jeg bruker alltid å sitte naken når jeg dol'er, og når jeg er på msn. *holder for øynene* 0 Siter
Gjest anonym Skrevet 14. mars 2002 Skrevet 14. mars 2002 Jeg sitter gjerne naken foran en datamaskin, men det bør helst være en datamaskin jeg kjenner. Jeg sitter nødig naken foran en _fremmed_ PC. Men det er klart, hvis jeg kommer over en PC der jeg føler kjemien stemmer, kan jeg godt vurdere å kle meg naken første dagen. Merkelig skrevet av deg 0 Siter
gyrken Skrevet 14. mars 2002 Skrevet 14. mars 2002 Ja, tre ganger. Det var mens du chattet med meg, ikke sant? 0 Siter
gyrken Skrevet 14. mars 2002 Skrevet 14. mars 2002 Jeg sitter gjerne naken foran en datamaskin, men det bør helst være en datamaskin jeg kjenner. Jeg sitter nødig naken foran en _fremmed_ PC. Men det er klart, hvis jeg kommer over en PC der jeg føler kjemien stemmer, kan jeg godt vurdere å kle meg naken første dagen. Jeg har selvsagt informert mistermannen slik at han er forberedt. :-) 0 Siter
Altman Skrevet 14. mars 2002 Skrevet 14. mars 2002 Jeg har selvsagt informert mistermannen slik at han er forberedt. :-) Jeg fikk jo en PC av ham. Den kom jeg svært godt overens med. 0 Siter
Gjest Klara Klok Skrevet 14. mars 2002 Skrevet 14. mars 2002 Jada. Mange ganger. hvorfor det? 0 Siter
Gjest Klara Klok Skrevet 14. mars 2002 Skrevet 14. mars 2002 Jeg sitter gjerne naken foran en datamaskin, men det bør helst være en datamaskin jeg kjenner. Jeg sitter nødig naken foran en _fremmed_ PC. Men det er klart, hvis jeg kommer over en PC der jeg føler kjemien stemmer, kan jeg godt vurdere å kle meg naken første dagen. Vet du, det der kjenner jeg meg igjen i! Forstår deg veldig godt. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 14. mars 2002 Skrevet 14. mars 2002 hvorfor det? Siden du spør om det samme gang på gang, om hvorfor vi satt nakne forran PCèn, så skal jeg fortelle deg det de andre ikke tør å si: Cybersex, lille venn, cybersex! 0 Siter
Gjest Klara Klok Skrevet 14. mars 2002 Skrevet 14. mars 2002 Siden du spør om det samme gang på gang, om hvorfor vi satt nakne forran PCèn, så skal jeg fortelle deg det de andre ikke tør å si: Cybersex, lille venn, cybersex! *Holder for øynene* Whiiiihiiiiiiiiiiii, det kan ikke være sant!! Er det mulig???? Huff.......huffffff.........Noe så lite delikat! 0 Siter
SierDuDet Skrevet 14. mars 2002 Skrevet 14. mars 2002 *Holder for øynene* Whiiiihiiiiiiiiiiii, det kan ikke være sant!! Er det mulig???? Huff.......huffffff.........Noe så lite delikat! Har du ikke hørt om fenomenet? 0 Siter
tonie Skrevet 14. mars 2002 Skrevet 14. mars 2002 hvorfor det? Noen ganger somler jeg veldig med å kle på meg etter at jeg har dusja. Derfor :-) Cybersex har jeg ennå ikke testa. Det høres litt ensomt ut. 0 Siter
Edvarda Skrevet 14. mars 2002 Skrevet 14. mars 2002 Jeg er serdeles sexy i aften. Sitter her i bh og sambos gamle boxer! 0 Siter
Gjest Engledamen Skrevet 14. mars 2002 Skrevet 14. mars 2002 Nei, jeg har visst ikke det heller jeg... *alt du lurer på!* 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 14. mars 2002 Skrevet 14. mars 2002 Nei. Ikke sånn bortsett fra i håndkle på vei i dusjen da jeg bare måtte skjekke om jeg hadde fått noen svar... 0 Siter
wywh Skrevet 14. mars 2002 Skrevet 14. mars 2002 Kledd av meg for å sitte foran PC'en? Nei. Satt meg foran PC'en naken? Mange ganger, som regel etter at jeg har dusja e.l. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.