Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg møtte mannen i mitt liv mellom noen felles kjente for 3 mnd siden. Fra første dag har dette vært følt på kroppen at vi er sjelevenner og at dette er helt rett. Han er 38 og jeg er 26.

Helt fra første dag har alle venner og kjente bemerket aldersforskjellen på 12 år. Og i en vennelig tone anntydet at han kaster seg inn i et forhold uten å følelses messig være klar for det. Dette utsagnet kom fra ei som er utdannet psykolog og som kjenner han godt. Det er nå et år siden hans 13 lange forhold ble slutt, men det kunne like gjerne vært for 5 år siden.

Jeg valgte å høre hans ord og tro på det inntrykket jeg fikk av han og heller ta sjansen på det å bli såret. Han har flyttet inn til meg nå og flyttet fra sitt hjem 60 mil unna. Dette skapte flere innsigelser om utnyttelse og bruk. Fortsatt valgt jeg å stole på min egen følelse.

Alt nå kan jeg si at det er godt at jeg lot følelsene vokse seg til og ikke høre på de uten ifra. Det viste seg at de ikke kjente han slik som jeg har lært han å kjenne.

Til alle som bekymrer seg for alder og slikt, det er det kun to mennesker som kan avgjøre, de som er innvolvert, de vet best som oftest.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/45102-h%C3%B8rte-ikke-p%C3%A5-noen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Simba

Tror ikke hun mente at han hadde hatt tretten lange forhold men at han hadde hatt et forhold som varte i 13 år....

Jeg syntes ikke aldersforskjellen spiller noen rolle. Du er tross alt en voksen kvinne.

En veninne av meg er 20 og kjæresten er 29 med to barn men de er som skapt for hverandre.

Jeg ønsker deg lykke til jeg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...