AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 Skrevet 18. oktober 2019 Jeg fikk beskjed om at jeg må legges inn for min spiseforstyrrelse ( på tvang) Det finnes ikke noe avd for SF som jeg vet om hær i Harstad. Vet noen hær om det finnes en slik avd i Tromsø ? For voksne ikke barn Anonymkode: 2f808...351 0 Siter
Cesium Skrevet 18. oktober 2019 Skrevet 18. oktober 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk beskjed om at jeg må legges inn for min spiseforstyrrelse ( på tvang) Det finnes ikke noe avd for SF som jeg vet om hær i Harstad. Vet noen hær om det finnes en slik avd i Tromsø ? For voksne ikke barn Anonymkode: 2f808...351 Du skal nok til Bodø. En slik avdeling finnes ikke i Tromsø (de har kun en for barn/unge). 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 Skrevet 19. oktober 2019 18 timer siden, Cesium skrev: Du skal nok til Bodø. En slik avdeling finnes ikke i Tromsø (de har kun en for barn/unge). Det er helt vanvittig at dere i nord må reise så langt for å få helsehjelp. Vi i sør Norge har virkelig ingenting å klage på når det kommer til avstand til sykehus. Så lang reisevei må jo være en ekstra belastning. Anonymkode: 94ea0...cc6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 Skrevet 19. oktober 2019 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er helt vanvittig at dere i nord må reise så langt for å få helsehjelp. Vi i sør Norge har virkelig ingenting å klage på når det kommer til avstand til sykehus. Så lang reisevei må jo være en ekstra belastning. Anonymkode: 94ea0...cc6 Huff ja, dette var et av temaene som ble tatt opp på en brukerkonferanse for Helse Nord på torsdag. Måtte ta bilde av ene siden, vi alle lo godt da. Anonymkode: c8359...ce7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 Skrevet 19. oktober 2019 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: c8359...ce7 Huff! Tragikomisk! Anonymkode: 94ea0...cc6 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.