pirko Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Hører flere damer som sier: "Nei han er for snill, så han er ikke noe for meg!". Litt usikker på hva damer mener med dette jeg...er det slemme, utro menn dere vil ha?..eller mener dere bare at dere ikke liker "tøfler"? Hører ofte damer sier at de ikke liker menn som "bare tenker en ting" osv. Men saken er jo den at det er denne typen menn, som bare prater sex bla bla, som har draget. Er det slik med damer at de sier en ting, men mener det stikk motsatte?...må si at jeg egentlig synes damer er merkelige. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/45123-liker-ikke-dere-damer-snille-menn/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
leila Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Genetisk sett faller damer for drittsekker og bøller som far til deres barn, og når de har gjort jobben sin tyr damer til snille, trygge og stabile menn som oppdragere. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/45123-liker-ikke-dere-damer-snille-menn/#findComment-170164 Del på andre sider Flere delingsvalg…
wywh Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Min personlige teori er at en av grunnene er at drittsekkoppførsel ofte forveksles med selvtillit, og selvtillit er som kjent sexy. En fyr som bryr seg om sine omgivelser moderer som regel oppførselen sin. En fyr som gir faan blir da mer utagerende eller mer 'in your face'. Siden folk med dårlig selvtillitt ofte er svært stille så vil 'gi faan' typen virke som om han har god selvtillit. Etter hvert som damene blir eldre blir de mer og mer bevist på dette og vi snille gutta får mer og mer draget :-) Selvsagt kan man ikke bli for snill, men man kan bli for ettergivende og bleik. Man kan være verdens snilleste person og fortsatt sette grenser når det er nødvendig. Noen hevder at de må ha noen å bryne seg på, dette har jeg aldri skjønt selv. :-) Jeg liker snille mennesker som oppfører seg fornuftig. At damer sier de vil ha en ting når de egentlig ikke vil, det er helt sikkert. Spesielt i forhold til ærlighet. Hvis en dame møter en fyr på byen som bare er ute etter en ting, og han viser dette, så vil de fleste damer ikke bli med. Men dersom typen later som han vil noe helt annet og spiller et uærlig spill så vil mye flere damer bli med. Dette er et problem for slik oppførsel oppfordrer faktisk oss gutter til å skule at vi har baktanker, noe som igjen fører til at man også ofte blir beskyldt for å ha baktanker i situasjoner hvor man ikke har det. Men heldigvis er det forskjell på jenter. Ikke alle passer inn i mønsteret jeg har beskrevet. :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/45123-liker-ikke-dere-damer-snille-menn/#findComment-170281 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edvarda Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Min personlige teori er at en av grunnene er at drittsekkoppførsel ofte forveksles med selvtillit, og selvtillit er som kjent sexy. En fyr som bryr seg om sine omgivelser moderer som regel oppførselen sin. En fyr som gir faan blir da mer utagerende eller mer 'in your face'. Siden folk med dårlig selvtillitt ofte er svært stille så vil 'gi faan' typen virke som om han har god selvtillit. Etter hvert som damene blir eldre blir de mer og mer bevist på dette og vi snille gutta får mer og mer draget :-) Selvsagt kan man ikke bli for snill, men man kan bli for ettergivende og bleik. Man kan være verdens snilleste person og fortsatt sette grenser når det er nødvendig. Noen hevder at de må ha noen å bryne seg på, dette har jeg aldri skjønt selv. :-) Jeg liker snille mennesker som oppfører seg fornuftig. At damer sier de vil ha en ting når de egentlig ikke vil, det er helt sikkert. Spesielt i forhold til ærlighet. Hvis en dame møter en fyr på byen som bare er ute etter en ting, og han viser dette, så vil de fleste damer ikke bli med. Men dersom typen later som han vil noe helt annet og spiller et uærlig spill så vil mye flere damer bli med. Dette er et problem for slik oppførsel oppfordrer faktisk oss gutter til å skule at vi har baktanker, noe som igjen fører til at man også ofte blir beskyldt for å ha baktanker i situasjoner hvor man ikke har det. Men heldigvis er det forskjell på jenter. Ikke alle passer inn i mønsteret jeg har beskrevet. :-) Du har mye rett i det du skriver, tror jeg også. Personlig vil jeg ha en snill mann hjemme, iallefall på handleturer, og en slem en i senga :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/45123-liker-ikke-dere-damer-snille-menn/#findComment-170288 Del på andre sider Flere delingsvalg…
23 år gammel gutt Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Min personlige teori er at en av grunnene er at drittsekkoppførsel ofte forveksles med selvtillit, og selvtillit er som kjent sexy. En fyr som bryr seg om sine omgivelser moderer som regel oppførselen sin. En fyr som gir faan blir da mer utagerende eller mer 'in your face'. Siden folk med dårlig selvtillitt ofte er svært stille så vil 'gi faan' typen virke som om han har god selvtillit. Etter hvert som damene blir eldre blir de mer og mer bevist på dette og vi snille gutta får mer og mer draget :-) Selvsagt kan man ikke bli for snill, men man kan bli for ettergivende og bleik. Man kan være verdens snilleste person og fortsatt sette grenser når det er nødvendig. Noen hevder at de må ha noen å bryne seg på, dette har jeg aldri skjønt selv. :-) Jeg liker snille mennesker som oppfører seg fornuftig. At damer sier de vil ha en ting når de egentlig ikke vil, det er helt sikkert. Spesielt i forhold til ærlighet. Hvis en dame møter en fyr på byen som bare er ute etter en ting, og han viser dette, så vil de fleste damer ikke bli med. Men dersom typen later som han vil noe helt annet og spiller et uærlig spill så vil mye flere damer bli med. Dette er et problem for slik oppførsel oppfordrer faktisk oss gutter til å skule at vi har baktanker, noe som igjen fører til at man også ofte blir beskyldt for å ha baktanker i situasjoner hvor man ikke har det. Men heldigvis er det forskjell på jenter. Ikke alle passer inn i mønsteret jeg har beskrevet. :-) Meget bra skrevet, skryt til deg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/45123-liker-ikke-dere-damer-snille-menn/#findComment-170591 Del på andre sider Flere delingsvalg…
melania Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Kjæresten min er kjempesnill han. Det var en av grunnene til at jeg falt for ham. Det og at han er så åpen og lett og kommunisere med. Også er han bare utrolig god. Men når det kommer til sexdelen av forholdet, kan han være ganske så "slem" i blant 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/45123-liker-ikke-dere-damer-snille-menn/#findComment-170611 Del på andre sider Flere delingsvalg…
wywh Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 Meget bra skrevet, skryt til deg! Takker og bukker :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/45123-liker-ikke-dere-damer-snille-menn/#findComment-171373 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.