Gå til innhold

Vet du hvor mange sexpartnere du har hatt?

Anbefalte innlegg

Gjest SaligeSilje

Jeg har kommet ut av tellinga!

Vil understreke at jeg ikke er særlig stolt av det, men står til ansvar for mine handlinger.

Har fylt 31 år, hatt 5-6 lange (over 1 år)forhold (ikke vært utro) - men levd urbant og har ingen barn.

Jeg har nok forført og blitt forført av rundt 40 menn. Forsøkt å unngå sex første kvelden. Gærn jeg?

Nå er det på tide å være ærlige! Operer under dekknick hvis dette er vanskelig tema....

Sexy hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/45142-vet-du-hvor-mange-sexpartnere-du-har-hatt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 127
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

14

• Zirine

12

• birdie

7

• libra

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest Adriane25

Jeg begynte da jeg var 18, nå er jeg 25 og har hatt sex med 47 gutter til sammen, 2 av dem har vært samboere, og tre har vært kjærester, resten var just for fun. Jeg skriver dagbok og der står det litt om dem jeg har vært sammen med, jeg satt og tellte i sted og kom frem til 47:)) Stilig?

Gjest SaligeSilje

Jeg begynte da jeg var 18, nå er jeg 25 og har hatt sex med 47 gutter til sammen, 2 av dem har vært samboere, og tre har vært kjærester, resten var just for fun. Jeg skriver dagbok og der står det litt om dem jeg har vært sammen med, jeg satt og tellte i sted og kom frem til 47:)) Stilig?

Litt tøffere nå, men hardt å innrømme:

Er nok rundt 50-tallet.

Eh, noen bedre?

(men nye innrømmelser kommer ikke!)

Annonse

Gjest (ikke undertegnet)

Jeg aner ikke.

Har ikke peiling men har hatt ca 10 partnere de siste 15 årene. Før jeg giftet meg, på det glade 70-tallet hvor alt var lov og ingen hadde hørt om HIV var nok tallet adskillig høyere. Kanskje 40-50 stk. Angrer ikke og har aldri hatt en seksuelt overførbar sykdom.

Gjest Chami

Har ikke peiling men har hatt ca 10 partnere de siste 15 årene. Før jeg giftet meg, på det glade 70-tallet hvor alt var lov og ingen hadde hørt om HIV var nok tallet adskillig høyere. Kanskje 40-50 stk. Angrer ikke og har aldri hatt en seksuelt overførbar sykdom.

Jeg er 23 år og har hatt 5 seriøse forhold og har hatt sex siden jeg var 16 år.

Jeg har hatt 6 partnere.

Gjest Martin

De siste ti årene (med partnere + de jeg har vært utro med...) 5 stk.

Før det 33 damer. Og det til tross for at jeg var urseint ut med å debutere - 21 år...

Annonse

Hvis jeg setter meg ned og regner etter så vet jeg helt sikkert hvor mange partnere jeg har hatt.

Å foreta opptellinga eller å offentliggjøre resultatet her blir ikke aktuelt, det er en opplysning som er privat og totalt uinteressant for andre enn meg selv.

Gjest no regrets

Jeg slutta å telle da jeg passerte 30 partnere og da var jeg ca 20 år. Nå er jeg 32 år og om jeg skal tippe, så tror jeg det ligger mellom 50 og 60 en plass. Har ingen planer om å finne ut det eksakte tallet, hva skal jeg med det? Gjort er gjort og spist er spist.

Flesteparten kunne jeg så klart å vært for uten, men har aldri giddet å bruke energi på å angre. Var temmelig nervøs en stund da jeg hørte rykter om at en jeg hadde hatt en ONS med i fylla hadde Hiv, men testen viste heldigvis ingenting. Gravid ble jeg også etter å ha hatt klamydia 2 ganger.

Har sikkert hatt mer flaks enn jeg fortjener. Men jeg har nå hatt det mye moro også da, uten at jeg lengter tilbake. Har det som plommen i egget nå, og kunne aldri tenke meg å være utro. Har definitivt rast fra meg :)

Gjest Basseluska

Ja, det vet jeg. Og det er absolutt ikke mange. Hvor mange har jeg ingen interesse av å publisere her.

Jeg mener at hvis en mister tellinga på hvor mange en har ligget med, så bør en kanskje begynne å tenke litt - og roe ned litt...

Ja, det vet jeg. Og det er absolutt ikke mange. Hvor mange har jeg ingen interesse av å publisere her.

Jeg mener at hvis en mister tellinga på hvor mange en har ligget med, så bør en kanskje begynne å tenke litt - og roe ned litt...

"Jeg mener at hvis en mister tellinga på hvor mange en har ligget med, så bør en kanskje begynne å tenke litt - og roe ned litt..."

Hvorfor det? Kommer det onde ånder og skyter brennende piler på dem da?

Gjest Basseluska

"Jeg mener at hvis en mister tellinga på hvor mange en har ligget med, så bør en kanskje begynne å tenke litt - og roe ned litt..."

Hvorfor det? Kommer det onde ånder og skyter brennende piler på dem da?

Grunnen til at jeg mener det, er at jeg nok har et gammeldags - om du vil - syn på dette med anall sexpartnere.

Jeg mener ikke at alle bare skal ligge med en, to eller toppen tre stykker, men jeg syns at når det kommer opp i over 15 - 20 eller så mange at en mister tellinga, så vitner det om enten dårlig moral eller at ting kanskje kan være "ute av kontroll" hvis du skjønner hva jeg mener.

Jeg syns at sex er det mest personlige og intime man kan dele med noen, og å dele det med 50 stykker syns jeg er litt drøyt. Å ha noen one night stands i løpet av livet sitt, har jeg forståelse for - og at det kan være spennende å prøve "mange" forskjellige. Er en veldig glad i sex så vil man jo prøve ut det som er. Men jeg syns det er litt vel viltert når det kommer opp i utallige partnere.

Men det er altså MIN mening, jeg sier ikke at min måte er den rette for alle, men det er sånn jeg ser på det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...