Gå til innhold

Vet du hvor mange sexpartnere du har hatt?

Anbefalte innlegg

36 til gode???? Da må da du ha hatt et par hundre, dersom vi skal overføre svarene fra min test! ;-))))

Og du som liksom skal være så dydig og prektig. *fnyser* Jeg blir jo rene søndagsskoleeleven i forhold!

Hehe - hva kan jeg si annet enn at dette jo må stå som et glimrende bevis på at erfaringer én person har gjort seg ikke kan overføres automatisk til en annen..

Hundrevis, du liksom..! ;o)

Fortsetter under...

• Svar 127
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

14

• Zirine

12

• birdie

7

• libra

6

Mest aktive i denne tråden

LOL! Det må vel være tidenes beste argument for IKKE å lete opp den siste partneren, eller??

Skjønt, det sto jo ikke presisert med HVEM du evt. skulle ha den "siste olje"..

Kan ikke forstå hvor de fikk det tallet fra - 82 prosent??? Bare tull. *fnyser* Det er _sunt_ å ha mye sex har jeg hørt.

Sist jeg var hos gynekologen så klødde han seg fælt i hodet... hvor i all verden har du gjort av f***a di???

Vi kom til den konklusjonen at den var brukt opp, men en trøst til alle som er redd for at det samme kan skje med dere, jeg skal få transplantert en ny, bare venter på at det skal bli en ubrukt tilgjengelig.

Håper det ikke blir så lenge til!

Men - det kan altså bli resultatet av altfor mange sexpartnere, man bruker den opp!

Hihi, ja, det der med å 'spare seg' er jo komisk. De skulle bare visst at sex avler sex, at drifter og lyster gir mer drifter og lyster. Åh, så godt atte.

Gjest SaligeSilje

Å ha mer enn en partner har ikke nødvendigvis noe med jakten på spenning å gjøre, det kan like gjerne henge sammen med at man ikke har funnet den man ønsker å bygge opp et forhold med. Å skulle leve i sølibat dersom man ikke finner den rette før man er godt voksen - vel, det anser jeg som verre enn å ha hatt en og annen partner.

Horete er et av de styggeste ordene jeg hører, og har ikke noe med antall partnere å gjøre. Ei hore er ei som bytter sex mot penger, og ordet passer derfor bedre på de som lever i kjærlighetsløse forhold bare for å bli forsørget enn på de som har et og annet ons.

Det er i grunnen litt morsomt å se hvor ekstremt moralske og selvrettferdige mange er, særlig blant tenåringer :-)

Veldig bra, Libra... :-)

Men for all del, all respekt til deg (ikke undertegnet) som bare har hatt din kjære, og at dere står på for at det skal vare.

Hvor gammel er du?

Annonse

Gjest Amalie

Jeg er jente, 25, og har hatt en partner, han er like gammel og har også kun hatt meg. Vi ble sammen når vi var 17, og synes det er fint at vi ikke er fullstendig oppbrukt...

Det der er det dummeste jeg har hørt, det lærte vi da vi var 12 år på skolen. Som et eple, ikke sant?

Men sexlivet er ikke som et eple, man blir faktisk bedre og nyter det mer jo mer erfaring man får!!

Det går ikke an å "bruke opp". Ikke vær så snerpete.

Og jeg har "kun" hatt 3 partnere. Og to av dem gjelder nesten ikke, de var så vidt inne i meg. Den 3 er mannen min. Han har vært sammen med 3 stykker før meg, men det gjør meg ingenting å tenke på. Tvert om, så syns jeg faktisk at det var utrolig spennende at han visste hva han gjorde, i motsetning til de to andre klønene jeg var sammen med....

Gjest (ikke undertegnet)

Det der er det dummeste jeg har hørt, det lærte vi da vi var 12 år på skolen. Som et eple, ikke sant?

Men sexlivet er ikke som et eple, man blir faktisk bedre og nyter det mer jo mer erfaring man får!!

Det går ikke an å "bruke opp". Ikke vær så snerpete.

Og jeg har "kun" hatt 3 partnere. Og to av dem gjelder nesten ikke, de var så vidt inne i meg. Den 3 er mannen min. Han har vært sammen med 3 stykker før meg, men det gjør meg ingenting å tenke på. Tvert om, så syns jeg faktisk at det var utrolig spennende at han visste hva han gjorde, i motsetning til de to andre klønene jeg var sammen med....

som et eple??

Man kan faktisk bli "oppbrukt", men normale mennesker som deg, med ditt antall er ikke det. Har du ligget med 100 stykker er du oppbrukt!

som et eple??

Man kan faktisk bli "oppbrukt", men normale mennesker som deg, med ditt antall er ikke det. Har du ligget med 100 stykker er du oppbrukt!

Hvordan definerer du en oppbrukt person?

Merkelig ord i denne sammenheng; "oppbrukt".

Annonse

Gjest (ikke undertegnet)

Jeg spør deg om du kan definere oppbrukt, utpult, eller hva du nå kaller det?

Bør ikke være så vrient det, vel? De fleste vet vel trossalt hva de mener med ordene de bruker?

Si meg er du tungnem (dumt spm forresten)?

Vet du hva det vil si at en bukse er utslitt da? Det kan sammenliknes med det. See?

Si meg er du tungnem (dumt spm forresten)?

Vet du hva det vil si at en bukse er utslitt da? Det kan sammenliknes med det. See?

Du klarer faktisk ikke å definere det.

En bukse som er slitt blir tynn og ryker fort, hullete og jævlig, dette kan vel knapt sies om jenter som har sex med 100 personer?

At de blir hullete?

Du kan se det på en bukse som er slitt, kan du det på en dame? Hvis du er sammen med henne et år og tror hun har hatt en partner før, for så å finne ut at hun faktisk har skryti av seg to nuller, vil du merke forskjell? Isåfall, hvorfor merket du ikke det med engang? Hun var jo "utbrukt"?

Forstår at du er anonym når du ikke klarer bedre.

Gjest (ikke undertegnet)

Du klarer faktisk ikke å definere det.

En bukse som er slitt blir tynn og ryker fort, hullete og jævlig, dette kan vel knapt sies om jenter som har sex med 100 personer?

At de blir hullete?

Du kan se det på en bukse som er slitt, kan du det på en dame? Hvis du er sammen med henne et år og tror hun har hatt en partner før, for så å finne ut at hun faktisk har skryti av seg to nuller, vil du merke forskjell? Isåfall, hvorfor merket du ikke det med engang? Hun var jo "utbrukt"?

Forstår at du er anonym når du ikke klarer bedre.

For det første, du som mange andre her inne er av en merkelig oppfatning av at folk ikke er anonymeher inne hvis de skriver et nick, samma søren om det er et helt nytt et? Hva i hulsete er det dere tenker med? Alle er jo anonyme her inne?

Så:

"En bukse som er slitt blir tynn og ryker fort, hullete og jævlig, dette kan vel knapt sies om jenter som har sex med 100 personer? "

Klarer du å se på noe metaforisk? Eller tar du alt bokstavlig, eller trenger du rett og slett den berømte teskjea? En person jente eller gutt, (hvorfor skrev du kun jente?) blir jo selvsagt ikke hullete, men er ikke akkurat noe på øverste hylle lengre.. Ingen vil ha noe som er brukt så mye at det ikke er noe nytt og spennende med det lengre. Vil tro noen som har hatt sex med ørten ulike, neppe synes en ny til er særlig spennende, de er jo vant til å bytte. Uansett, jeg gidder ikke forklare det her til deg, siden du ikke vil skjønne det, fordi du ikke mener det samme som meg. Du får nå bare hive deg over de utpulte damene du, man må jo ta det man får...

For det første, du som mange andre her inne er av en merkelig oppfatning av at folk ikke er anonymeher inne hvis de skriver et nick, samma søren om det er et helt nytt et? Hva i hulsete er det dere tenker med? Alle er jo anonyme her inne?

Så:

"En bukse som er slitt blir tynn og ryker fort, hullete og jævlig, dette kan vel knapt sies om jenter som har sex med 100 personer? "

Klarer du å se på noe metaforisk? Eller tar du alt bokstavlig, eller trenger du rett og slett den berømte teskjea? En person jente eller gutt, (hvorfor skrev du kun jente?) blir jo selvsagt ikke hullete, men er ikke akkurat noe på øverste hylle lengre.. Ingen vil ha noe som er brukt så mye at det ikke er noe nytt og spennende med det lengre. Vil tro noen som har hatt sex med ørten ulike, neppe synes en ny til er særlig spennende, de er jo vant til å bytte. Uansett, jeg gidder ikke forklare det her til deg, siden du ikke vil skjønne det, fordi du ikke mener det samme som meg. Du får nå bare hive deg over de utpulte damene du, man må jo ta det man får...

Våger meg så vidt innpå og lurer......

Tolker jeg deg riktig hvis jeg sier at det du mener med utbrukt...kanskje er at man blir det følesesmessig?...

Isåfall er jeg enig....Tror at å ha sex med en hel haug gjør noe med selvbilde og følelsene over tid.

Og ja...jeg vet hvor mange jeg har hatt sex med:-)

Så:

Jeg forstår hva du mener, men er selvsagt ikke enig.

Kan du si meg forskjellen på en dame, eller gutt, som har hatt 1 sexpartner til sammen, men hun har vært sammen med den fyren i 10 år, knulla i snitt 5 ganger om dagen, mens hun som har hatt 50 partnere ikke har hatt noen faste forhold, og hun har de 10 årene hun har vært sexuellt aktiv hatt sex 5 ganger i året, en gang med hver fyr, altså ett nummer ca 1 gang annenhver mnd.

Hvorfor er hun med 30 partnere mer utpult enn hun som har knulla 5 ganger om dagen i 10 år?

Gjest Joppe

Jeg forstår hva du mener, men er selvsagt ikke enig.

Kan du si meg forskjellen på en dame, eller gutt, som har hatt 1 sexpartner til sammen, men hun har vært sammen med den fyren i 10 år, knulla i snitt 5 ganger om dagen, mens hun som har hatt 50 partnere ikke har hatt noen faste forhold, og hun har de 10 årene hun har vært sexuellt aktiv hatt sex 5 ganger i året, en gang med hver fyr, altså ett nummer ca 1 gang annenhver mnd.

Hvorfor er hun med 30 partnere mer utpult enn hun som har knulla 5 ganger om dagen i 10 år?

Hvem er det som gidder å knulle 5 ganger om dagen med den samme personen i 10 år? :oP

*grubler*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...