Gå til innhold

Vet du hvor mange sexpartnere du har hatt?

Anbefalte innlegg

Hvem er det som gidder å knulle 5 ganger om dagen med den samme personen i 10 år? :oP

*grubler*

Si i snitt en gang om dagen, da.

Isåfall snakker vi sex 365 ganger i året, mens hun som har hatt 50 ONS har hatt 50 samleier i løpet av de siste ti årene.

Hvordan kan da sistnevnte være den utpulte?

Fortsetter under...

• Svar 127
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

14

• Zirine

12

• birdie

7

• libra

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest Utpulte Joppe

Si i snitt en gang om dagen, da.

Isåfall snakker vi sex 365 ganger i året, mens hun som har hatt 50 ONS har hatt 50 samleier i løpet av de siste ti årene.

Hvordan kan da sistnevnte være den utpulte?

Jeg er fullstendig enig i din redegjørelse, SDD.

Hilsen

Gjest (ikke undertegnet)

Våger meg så vidt innpå og lurer......

Tolker jeg deg riktig hvis jeg sier at det du mener med utbrukt...kanskje er at man blir det følesesmessig?...

Isåfall er jeg enig....Tror at å ha sex med en hel haug gjør noe med selvbilde og følelsene over tid.

Og ja...jeg vet hvor mange jeg har hatt sex med:-)

Takker og bukker:) Endelig noen med litt IQ her som skjønner meg. Du har skjønt det!

Gjest (ikke undertegnet)

Jeg forstår hva du mener, men er selvsagt ikke enig.

Kan du si meg forskjellen på en dame, eller gutt, som har hatt 1 sexpartner til sammen, men hun har vært sammen med den fyren i 10 år, knulla i snitt 5 ganger om dagen, mens hun som har hatt 50 partnere ikke har hatt noen faste forhold, og hun har de 10 årene hun har vært sexuellt aktiv hatt sex 5 ganger i året, en gang med hver fyr, altså ett nummer ca 1 gang annenhver mnd.

Hvorfor er hun med 30 partnere mer utpult enn hun som har knulla 5 ganger om dagen i 10 år?

Som Yellow hadde skjønt, har det ingenting med det fysiske å gjøre. Ikke slitasje på kroppen i den forstand som det virker som du tenker på. Men det må gjøre noe med på det følelsesmessige plan å ha knulla, vært så intim med en haug ulike folk. Jeg ville hvertfall ha følt meg litt "tom" innvendig liksom. Å ha sex kan selvsagt være rent begjær av og til, men det viktigste med sex, og den beste sexen får man med en man elsker. Enig? Man elsker neppe 100 vis av ulike mennesker...

Som Yellow hadde skjønt, har det ingenting med det fysiske å gjøre. Ikke slitasje på kroppen i den forstand som det virker som du tenker på. Men det må gjøre noe med på det følelsesmessige plan å ha knulla, vært så intim med en haug ulike folk. Jeg ville hvertfall ha følt meg litt "tom" innvendig liksom. Å ha sex kan selvsagt være rent begjær av og til, men det viktigste med sex, og den beste sexen får man med en man elsker. Enig? Man elsker neppe 100 vis av ulike mennesker...

Helt enig med deg. Den beste sexen kommer når man har følelser for jenta. Det sier seg selv.

Men poenget er at det å finne noen å "elske" ikke for alle er så lett, og da må man prøve å feile noen ganger. Hvis ikke finner man det jo aldri ut.

Jeg er heller ikke en som knuller bare for å knulle, og sex skal være med noen jeg liker, selv om jeg også har driti meg ut noen ganger der.

Det jeg derimot ikke forstår er at enkelte her rakker ned på dem som er av en annen oppfatning enn deg, og et par andre her.

Man lærer av sine feil og det å dømme en som hadde mange sex-partnere som 20 åring, det synes jeg er moralsk forkastelig. Man kan forandre seg.

Velvel.. føler meg ikke truffet her da jeg er snill og grei :)

Annonse

Gjest jente26

Det der er det dummeste jeg har hørt, det lærte vi da vi var 12 år på skolen. Som et eple, ikke sant?

Men sexlivet er ikke som et eple, man blir faktisk bedre og nyter det mer jo mer erfaring man får!!

Det går ikke an å "bruke opp". Ikke vær så snerpete.

Og jeg har "kun" hatt 3 partnere. Og to av dem gjelder nesten ikke, de var så vidt inne i meg. Den 3 er mannen min. Han har vært sammen med 3 stykker før meg, men det gjør meg ingenting å tenke på. Tvert om, så syns jeg faktisk at det var utrolig spennende at han visste hva han gjorde, i motsetning til de to andre klønene jeg var sammen med....

Syns faktisk det er ganske viktig at man får prøvd litt av hvert før man slår seg til ro med en person.

Jeg har hatt flere lange forhold og en del ons.Siste forholdet sprakk fordi typen ikke hadde prøvd litt av hvert før han traff meg.Har ligget med en del nå og har finni ut at han egenlig var veldig fornøyd meg meg.Men nå er det for sent for han.Hadde han gjort de erfaringene før vi møttes hadde vi nok fremdeles vært sammen.

Og jeg aner ikke hvor mange jeg har hatt sex med,ikke at det er så forferdelig mange,men hvem bryr seg om å holde tellinga......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...