Gå til innhold

Vil ikke ligge på sykehus!

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Sist fødsel og tiden etter fødselen hadde jeg noen svært ubehagelige opplevelser i forbindelse med sykehusopphold.

Nå venter jeg barn nr to. Er bare noen uker på vei og gruer meg og tenker på dette nesten hver dag allerede, da jeg har fått stor angst for å være på sykehus.

Lurer på om jeg kan dra hjem når fødselen er over(vil ikke føde hjemme), visst alt er normal og alt er bra med både meg og barnet?

Kan du fortelle litt om hvordan det funker. Kommer jeg tilbake til sykhuset for kontroll av babyen senere?

Kan jordmor(som jeg går hos til kontroll) si i fra til avdelingen ved sykehuset, slik at de er klar over mitt ønske, og jeg slipper og konfrontere de med det? Har ikke så lett for å snakke om det...

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/45145-vil-ikke-ligge-p%C3%A5-sykehus/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åsa Prebensen, Jordmor

Dina tidigare upplevelser skall inte behöva upprepas denna gången.Vad dess innebär skriver du inte, men jag utgår ändå ifrån att detta kan unvikas. Det är mycket viktigt att du tar upp din erfarenhet och tidgare upplevelser med din jordmor. Ni kan då tillsammans gå igenom dessa och på bästa sätt planera din förlossning och tiden efteråt. Det finns stora möjligheter att gå hem efter förlossningen om allt står bra till med dig och barnet. Det finns olika rutiner för detta och senare uppföljning på olika sjukhus.Vad som gäller på ditt sjukhus får du information om via din jordmor. Lycka till!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...